Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 26 lutego 2012

Kolekcjoner+Nagłówki+Przeróbka ;))+Z ostatniej chwili.!!

Hej.!
Dzisiaj na szybko, bo mam tonę sprawdzianów w tym tygodniu ;/ A dzisiejszy dzień, dniem ostatnim wolnym ;'((
Ok.
Zacznę od drugiego ;)
NAGŁÓWKI
Jeżeli ktoś chce nagłówek na bloga, pisać na mojego mailaa ;p


Przeróbka :)
A w zasadzie kolaż ;))
Zrobiłam go w nocy, byłam zmęczona ;//

Kartka:


1.Porwał Trudy.
2. Vera pracuje dla niego
3. Szantażuje Jaspera.
4. Ma kamień od Jerome`a.
5. Wcześniej w Masce.

Tyle zrozumiałam...


Aliciaa.

PS: Torcia.! Dopiero przeczytałam Twój komentarz.Nie, nie Twój program :D
PPS:Smerfetaka.! Czekam na pracę!!!!!
PPPS:Idę się uczyć........;'((

EDIT:
Whaaaaaat?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!  Podobno polują na duchy.....
Meddie.?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy