Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 11 lutego 2012

Scenariusz od Megi.;*

Hej.
Marta (Megi) wysłała mi meilowo scenariusz.
zachęcam do czytania, i komentowania.

+zmieniłam tylko kilka słów.:))


F: Patricio pozwolisz na chwilkę?
P: (myśli) No to zaraz mi się oberwie... (mówi) Jasne!
F: Dlaczego wszystko mu wyklepałaś?! Teraz będzie chciał wstąpić do Sibuny!! Im mniej osob o tym wie tym lepiej!!
P: Wyluzuj.. Uważam, że powinien wiedzieć o wszystkim, długo byśmy tego przed nim nie ukryli.
N: (wchodzi) ... No to chyba teraz musimy mu o wszystkim powiedzieć. Dzięki Patricia!
P: Przestańcie ! Dlaczego nie może o tym wiedzieć?! Powinniśmy mu zaufać , jestem pewna, że nikomu nie powie.
F&N: No dobra!
E: (wchodzi) To jak przyjmiecie mnie do tego klubu czy coś?
P: (szepcze do Niny) no prosze zgódźcie się...
N: Zgoda jestes w Sibunie, ale pamiętaj masz nikomu nie pisnąć o tym ani słowa.
E: Jasne, jasne głupi nie jestem .
A: Dobra i co z tą wskazówką?
F: Był głos od kominka i głos Sarah no to może trzeba otworzyć ten kominek.. niewiem zejść do piwnicy czy coś... Gdy zapadnie zmrok usłysz głos...
A: No to chodźmy!
N: Wiecie? Może nie powinniśmy pakować się tam wszyscy naraz. Rozdzielmy się, ktoś musi pilnować czy Victor nie idzie. Może by tak Eddie?
E: No nie wiem Nino , wydaje mi się , że poprostu nie chcesz żebym z wami szedł. Nie ufasz mi...
N: Nie , skąd oczywiście, że ci ufam ale..
P: Ale co?
F: On jest nowy i ... Może nie powinien..
E: Nie! Ja chcę iść sprawdzić to z wami niech ktos inny stanie na czatach na przykład Amber!
A: Ok , ok stanę..
F: Dobra nie traćmy czasu Nino, Patricio, Eddie schodzimy. Amber jak Victor będzie się zbliżał sastukaj w stoł.
P,N,F,E : (schodzą na dół)
Nina słyszy głos dochodzi z kominka.
T(ajemniczy)G(łos): Otwórz mnie ... otwieraj...
N: Głos! znowu go słysze! otwórzmy kominek!!!

Nina przykłada wisior, kominek się otwiera.
N: Schodzę tam.
F: Nie , nie sama idę z Toba!
E: Ja też
N&F: Nie wy z Patricią lepiej zostańcie.
P: Ok, Eddie zostańmy.
Nina i Fabian zchodzą na dół. Na dole jest ciemno.
A: (stuka w stół) Victor idzie!
P&E: (szybko włażą do kominka i zamykają drzwi)
V: Co ty tu robisz panno Millington?
A: eeee... Zgłodniałam ( bierze do ust kawałek drożdżówki) mmm.. pycha
V: Taak, ale to akurat jest sprzed tygodnia!!!
A: Serio? Smakuje świetnie . Da mi pan dokończyć?!
V: Tak, ale nie tu , powinnaś już być w pokoju.
A: Ale...
V: Na górę!

Podoba się.?

Dziękujcie Megi.:))


_________________________________________________

Dodałam też kilka nowych zakładek.
Teraz w poście nie będzie ankiet tylko w zakładce.
Tak samo z konkursami.
Oczywiście będę coś o nich mówiła, ale tak to w zakładce.
Pytania??
Zrób tak jak dziewczyny!
Napisz maila!!

Aliciaa.

PS: Jutro sesja z Marą, zgodnie z prośbą Anonima.:))

To chyba na tyle.. Uff..

3 komentarze:

  1. Dziękuję za opublikowanie scenariusza, nie sądziłam, że może ci się spodobać
    pozdro Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny.>3

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah, przeczytałam go sobie teraz xd Jakie to dziwne jest xd Nie no musiałam być genialna, żeby wysłać coś takiego ;p

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy