Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 14 lutego 2012

Kolaż Fabiny









Na pierwszym zdjęciu widzimy zdjęcie profilowe. Ładne??
Na drugim zdjęciu z nudów przeglądałam zdjęcia HoA. To co mnie niepokoji zaznaczyłam kółkiem.
Czyżby Brad był... żonaty!? Ma dziewiętnastkę na karku! Chłopie! Nie pospieszyłeś się?!

Aliciaa.
PS: Kolaż Fabiny dam jutro ponieważ ten wyszedł rozmazany ;'(((
KOMENTUJCIE !!!

4 komentarze:

  1. Tylko w Polsce nosi się obrączki na prawej ręce. W reszcie krajów nosi się na lewej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no co ty.!
    Przecież to sesja promująca. I każdy dodatek dobierają scenarzyści. (chyba) ;P
    A co do nowego zdjęcia to jest Sweet.;*

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami lubię sobie pożartować, ale w którymś momencie SERIO myślałam, że jest ;) Poza tym, kiedyś dodawałam notkę, że On i Nathalia ze sobą randkują ;P
    Za ok. godz. dodam notkę :D
    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. on sobię może nosić obrączke dla ozdoby też taką niszę

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy