Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 23 lutego 2012

Peddie?+Fabina!+Pytanie!+Konkurs?

Siemcziii..=***
Przeczytałam już 50 stron lektury!! Jupi.!
Jeszcze 450!
Okii..

To chyba Patricia & Eddie ...

A to na 100% Fabina ;P





 Pozostaje mi pytanie:



PILNE!
Poszukuję osoby chętnej, która prowadziłaby ze mną blog!
Musi spełniać te warunki:
1) Ma co najmniej 11 lat.
2) Często bd dodawała notki.
3) Wyśle mi swoje imię, wiek, na e-maila.
4) Odpowie mi na pytania, które zadam jej mailowo. (NIE BAĆ SIĘ! CHCĘ SIĘ ZAPRZYJAŹNIĆ!!)


;))



Aliciaa.


5 komentarzy:

  1. NINA W WYWIADZIE! Ja bym Ci pomogła, ale wiesz, sama mam swojego bloga i sobie z nim nie daję rady...
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad z Victorem!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ja bym chciała pomóc prsy blogu. Zglosilam sie do Anubus-Sibuna ale nie odpowiadają mi .:) jak byś mogła podajbmi swój e-mail:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy