Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 13 lutego 2012

Podziękowania+Sesja ??

Hej.Jak Wam mija poniedziałek??
Mi ok, bo mam ferieee! =))
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, BĘDĘ STARAŁA SIĘ PISAĆ DWIE NOTKI!!!!
(13-24 lutego)


Znamy się już 'jakiś' czas, No i wczoraj mnie natchnęło...
Czas na podziękowaniaa..
-Chciałabym podziękować Wam za to, że odwiedzacie  mojego bloga,
-Za wszystkie komentarze,
-Za piękne nagłówki..(3 od Torci, i obecny od Magdy tak? Jak pomyliłam się NAPISZ :  P)
-Wszystkim obrerwatorom,
-Za rubrykę POLECAM na innych blogach,
-Za wszystkie e-maile,szczególnie od Torci-ona mi zaufała, bo PISZEMY RAZEM KSIĄŻKĘ!!, 
-Za scenariusze od Megi;* No i wczorajsze gadanie..:P
-Za..Sama nie wiem..Za wszystko.. :))




Będzie dzisiaj druga notka.:)


Sesja..
ALE  Z KIM??????
Proponuję..
-Joy,
-Patricia,
lub Wy możecie zdecydować!!!!
PROSZĘ O PROPOZYCJE! CZEKAM DO 14.!


Aliciaa.

3 komentarze:

  1. Sesja z patricią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie mnie przeraża - to w poście, oczywiście :) USUNIESZ BLOGA?! OMG nie przeżyłabym tego. :D A ja dziękuję, że mi dziękujesz :P
    Pozdr
    Torcia ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy