Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 24 lutego 2012

2wywiady+2info!


Hejkaa.!

Info1: Najprawdopodobniej niedługo pojawi się nowa blogerkaa.! :D
Info2: Jeżeli ktoś kompletnie nie zna się na nagłówkach i bardzo chce mieć to pisać na e-maila ;)

2 wywiady:
1) Nina :)
- Miłość od 'pierwszego wejrzenia'.....
-Taak... Fabiaan..

- Jak się czułaś kiedy tak podle traktowała Cię Patricia.?
-Czułam się beznadziejnie, ale widząc że Fabian mnie tak broni...

- Co myślałaś gdy dowiedziałaś się że jesteś Wybraną?
- Nie myślałam o tym, miałam świadomośc że MUSZĘ złożyć kielich Ankh.

-Wiemże nie powinnam pytać.....Kiedy dowiedziałaś się że Twoi rodzice nie żyją?
-...Wiedziałam że wyjechali do znajomych..Miałam wtedy 7 lat. Myślałam że wrócą późno, no i tak miało być... Była 2.13 kiedy babcia,- która się w tym czasie mną opiekowała-usłyszała dzwonek telefonu.. Odebrała i zaczęła płakać; głośno. Obudziłam sie. Zapytałam sie co się stało. Babcia odpowiedziała zdławionym g łosem ze rodzice wracali ze spotkania i...Nie żyją. W ciągu jednej sekundy moje życie legło w gruzach..(płacz)

Ja płakałam jak wymyślałam ostatnie pytanie..... ;(


Teraz czas na Victora xD

-[puk,puk]
-Wejść!!
-Czy mogłabym zadać kilka pytań.?
-Tylko szybko spieszę !
-Gdzie?
-Na spotkanie!
-Z kim?
-Z nauczycielami. Coś jeszcze ?
-Nawet nie zaczęłam..
-Były 3 pytania! Dla mnie kilka (wychodzi, trzaska drzwiami)


Nie miałam pomysłu..xD

Do jutra :)



W PONIEDZIAŁEK DO SQL!! ;(((((


Aliciaa.

4 komentarze:

  1. Świetne;) a to z victorem mnie rozwaliło.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: notkę wysłałam ci na maila proszę odpisz. To dla mnie ważne. ;*;)

      Usuń
    2. Odebrałam maila, zaraz jeszcze coś Ci napiszę :)

      Usuń
  2. przeróbka wysłana z adresem bloga ;) ;* tak jak mówiłas ;) (Paulaa **;*)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy