Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 28 lutego 2012

Przypomnienie zadań Sibuny.

Hej .! tak jak obiecałam druga notka. Proszę żebyście komentowali :) W końcu nie piszę tego dla siebie tylko dla Was :) Ok . przejdźmy do tematu :
Część 1 zadań Sibuny:
                                                Sibuna znalazła amulety za obrazem, 
                                                         Vera znalazła książkę Isis
                                                          Nina znalazła mapę w domku dla lalek,
Przedsionek 
          
                                              Fabian i Nina muszą ułożyć książki w prawidłowej kolejności.


                                                 Nina ,Amber i Fabian musieli ułożyć sześcian w trójkąt.




                                                      gra w klasy


Część 2 zadań Sibuny:












ok na razie tylko tyle kiedy indziej dodam resztę do 7 zadania :) niechce zaniedbywać bloga więc dodam :) 


OMA RUFUS.jpg


to jednak rufus.!


Fangirlnina.gif


Pozdrawiam Paulaa

6 komentarzy:

  1. Fajna notka.
    Ostatnia animka wymiata.;P
    Ha ha "Super blog ". Sorry musiałam to napisać, bo ten post pod tą notką mnie rozwala.;P
    Jestem ciekawa tylko czy przez tą notkę ludzie przestaną komentować twoje notki...

    Wolę tego nie komentować.;P


    Neddziiak.?>3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) niedługo dodam dalszą część zagadek ;* i jeśli dzięki temu nie bd miała komentarzy to będzie naprawdę nie fair.! Bo ja naprawde staram się pisać ciekawe notki,poświęcam swój czas mimo że jestem na okresie próbnym. Naprawde od tamtej notki Alice zrobilo mi sie troche przykro no ale nic . I tak bede blogowac .:):* i bardzo dzięki za twoj mily komentarz.;);*

      Usuń
  2. O co chodzi Neddziiak ?? Fajny post.. Alcia będzie dodawać posty ? Mam taką nadzieję..

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;) Aliciaa nie zawiesza mam nadzieję...
    Pzdr Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;* w ostatniej notce napisala ze zawiesza a jak widac jak dotąd post od niej się nie pojawił jestem myślę że to z powodu braku czasu...:);*

      Paulaa.

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy