Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 25 lutego 2012

Cześć.!

Hej jestem Paula .! nowa redaktorka tego bloga.

Będę starała się dość często wstawiać notki , czasem może się zdarzyć że nawet kilka dziennie. Jeśli chcielibyście coś  mi wysłać lub poprostu napisać piszcie tu ==> pineczka99@o2.pl  

Mam nadzieję że ktoś będzie czytał moje notki i komentował :)

Często będe używała dwóch nicków : paula3212 (z komputera) lub Paulaa**;* (z komórki)

;)
Pozdrawiam Paulaa. 

2 komentarze:

  1. Witam panienkę.;P
    Czekam na notkę.;)

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina Fabiana mnie rozwalaa.!

    Aliciaa.

    PS: wystarczy że będziesz podpisywać 'house-of-anubiss' =)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy