Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 9 lutego 2012

Twitter, gify, fotki, sesja.

Hey..
Dziś tak naprawdę bez posta..
Ubawiłam się do łez z moją ekipą.! :P
Pozdro dla nich, choć wiem, że tego nie przeczytają (Zuzaa, Ewelciaa, Werciaa, Matii)
Matii to ten koleś, w którym się zakochałam, ale on dziś powiedział Werci i Zuzi że "przyjaźń". Gdyby ze mną nie zerwał, dziś byłoby 100 dni chdzeniaa! Ale cóż.. Nie warto zaprzątać sobie głowy facetami. Chociaż ja nie potrafię..
Ubawiłam się szczególnie na koncercie..:P




Twitter:
Klariza:



All you HOA lovers if you want a series 3, let's let know!! We want a series 3!!!

7 komentarzy:

  1. Hejj sesja fajna by była z Amber o ile nie miała bo nie pamiętam... Zazdroszczę , że zaczynasz ferie bo ja w poniedziałek kończę i zasuwam do szkoły ;(
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Emm...

    Ja też kończę ferie i w poniedziałek zasuwam do sql. ;/

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, znam to, tęsknię za sql, ale nie za lekcjami, za przerwami :D

      Usuń
  3. Kiedy scenariusz .. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 lutego planuję kontynuację lub taki walentynkowy, choć za Walentynkami nie przepadam, bo nikt mnie nawet ciut nie kachaa.! :((

      Usuń
    2. Bez przesady, że nawet ciut nie kocha :(

      Usuń
    3. Zaufaj.. Nikt!!!
      Jak wczoraj rozdawali walentynki w szkole, to jakiś debil (Mati, w którym się zakochałam) dostał bo robiliśmy zwałę, i wgl... I wysłałyśmy :PP

      Nie chce mi się logować, bo jestem u znajomych/:P

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy