Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 20 lutego 2012

Pilne+gify

Siemcziii.;*

Megaa Pilnee.!-Musicie zajrzeć ;)


Słuchajcie wczorajsza wieczorna notka jest Megaa Pilnaa.!

Nw jak to, ale w ogóle mnie komentujecie...Jak patrzę na inne blogi, np. te co istnieją od dwóch dni..To mają po 10 komentarzy!!!!
A u mnie 0,0,0,0,....

KOMENTUJCIE BO TO JEDYNA MOTYWACJA.!- A jak nie bd komentować to w najgorszym wypadku, zawieszę bloga...


Okkk....

Animkii ;)















Atak.?!



Ok... Nie mam siły...

Aliciaa.
PS:PRZYPOMINAM O POPRZEDNIEJ NOTCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. Ej! Ja komentuję! :/ Ale spk... Notka jak zwykle:

    C udna
    U lubiona moja :D
    D obra, po prostu
    O mg, jak śliczna :)
    W ielce ładna, Milordzie xD
    N ajlepsza
    A le czegoś brakuje... OPTYMIZMU!
    Pozdr
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy