Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 29 lutego 2012

Część dalsza:) + link

Hej.! jak widzicie uda mi sie napisacv ale to taka notka na ''tip top'' 

Reszta zdjęć: :)
                                            Fabian ,nina i amber przy rogach.
                                                          reflektory

                                                           zadanie z alchemii

                                                       Finisz -maska anubisa:) 

Tutaj daje link do najnowszych odcinków :http://www.tv-links.eu/tv-shows/House-of-Anubis_25494/  na tej stronie można je oglądać ,

Teraz pare gifów: Sibuna.!


hahah to zdjęcie mnie rozwala ;P 

Hb.jpg

Plik: Tumblr m00k8asr9S1r1j6wio1 500.gif

Plik: Jasper Unhooding Collector.jpg

Plik: Tumblr m02xzwD4LQ1qjxuhao5 250.gif



Rufus jest epic.jpg





no to na tyle:)

Bardzo proszę komentować pliska <33 ;*;)

Pozdrawiam Paulaa.

5 komentarzy:

  1. Fajny post !

    Zapraszam !!

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak post alicii cos zmienil.. Nikt nie komentuje moich notek.!:( oprocz paula999);*

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jioo, co zrobić.
    Nie martw się bd dobrze.;P

    Neddziiak.>3

    PS zapraszam również, bo już długo nie dawałaś znaku życia.;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dzisiaj godzinę na waszym blogo siedziałam a czasem mi się nie udaje wysylac komentarzy bo sąmalo czytelne litery a ja jestem na komorce wiec trochę nie porecznie .;* i mam nadzieję ze będzie.;*;*<3

      Paulaa.

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy