Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 6 lutego 2012

Scenariusz cz. 7- dłuugo wyczekiwany :P

Hey.
Na sam początek..
MÓJ NOWY PODPIS Alicia.
Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza.:P


Konkurs.!
Na nowy nagłówek.. (Ten jest piękny, ale teraz chciałabym z Fabiną)
TEMATYKA: Fabina
Prace wysyłacie mi na e-maila.:)


Jeszcze jedna sprawa.
 W zakładkach będzie nowa-temat : Regulamin.
NIE WOLNO SIĘ REKLAMOWAĆ!!!
(wytłumaczenie: zakładka: Polecam.)



Scenariusz:

/cisza/
E: Mam dość tajemnic, powiedzcie mi albo powiem Victorowi, chociaż nie wiem co on ma wspólnego!!
V:(wchodzi) Co tu tak głośno?!
N:Nic.. Tylkoo.. Alfie urządził konkurs.. Kto głośniej krzyknie.. Wygrał Eddie.. Prawda??
Al:Tak.. Niestety..
E: Dość! (wychodzi)
P: Ja to wyjaśnię.(idzie do pokoju Eddie`go)


P:(puka)
E: Proszę!!
P: Eddie..Co sie stało?
E:Mam dosyć tych tajemnic, powiesz mi wszystko? Tylko tobie ufam.
P:(myśli) Wow! Kolo mi ufa.. On mi się chyba podoba.. (mówi) Okej.. Przyjdz po kolacji pod pokoj Niny.
Podsłuchasz naszą rozmowę. Ja załatwię, żebyśmy gadali o wszystkim.
E:Okej. Teraz chodź. Umieram z głodu. Jestem żarłokiem. Może.. Jutro przeszlibyśmy sie do McDonalda.?
P:Okej.. Też lubię czasami coś zjeść.
E: (wyciąga ręke tak jak Fabian w 1 sezonie do Niny jak wyszli z piwnicy po złożeniu kielicha)
P:O nie!!
(idą)


A: Patrzcie!! Wrócili po randce!
P: Wal się romantyczko!!
A: Okej.. Co tam robiliście..
P: Y..No więc..
E: Nie twoja sprawa..
A: Jezuu..


po kolacji, pokój Niny

N: oK. Zebraliśmy się po to, aby wyjaśnić mój upadek i wskazówkę.
A: Robi się ciemno!! Gdy zapadzie ZMROK, usłysz głos.
N: Ale jest siódma.. Nie możemy wejść na strych!
A: Możemy zostać tu.. Ciii..
/ po 13 min./
G(łos)S(ary): Nino!! Nie możecie czekać.. Idź tam..
N:Gdzie mam iść.?
GS: Mieszkanie..Samotność..Starość..
N:Co?
GS: Nowa wskazówka.. Szukaj i znajdź to!
N: Co mam znależć??

P: Okej. Wskazówka za nami. A ten upadek?
N: Ja wtedy usłyszałam jak kominek mówił. "Otwórz mnie dziś w nocy.."Wow.. Mamy dwie wskazówki.
Tą od Sarah i..
F: Tą od kominka..
E: (sam do siebie) Wiedziałem!!(otwiera drzwi.) Co tu się dzieje????
N: My tu takie spotkanie mamy.. (szepcze do Patrici) Co ty mu nagadałaś?
P:Nic..
E: Patricia wszystko mi powiedziała..!



______________________________________


Komentujcie.!
Alicia.

5 komentarzy:

  1. Extra scenariusz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. No problem, z Fabiną też mogę zrobić. Jakieś zastrzeżenia, np. Praca ze zdjęciami, praca z doczepianymi głowami, jeśli wiesz o co kaman :D
    Pozdr
    Torcia ♥ (No widzisz, mój podpis też mam dłuuuuuugo, a go nie zmieniam, ale spk, nie przeszkadza mi to ^_^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obojętnie jak, ale ja taak Love Fabinę.. Ohh. Od samego początku wiedziałam, że będą razem :P
    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra scenariusz. Czekam na następny!

    ps. zapraszam na mojego bloga, piszę na nim scenariusze HoA ;))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy