Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 31 marca 2012

Tłumaczenie 42 odcinka cz.2+proooszę.

Hej.!Haha u mnie pada śnieg<lol2>.!!! Rozczarowujecie mnie, 5 komentarzy....pod ostatnim tłumaczeniem...jest mi przykro. Jak kiedyś było 18 to teraz jest po 5...:(   Jak widzicie tamto tłumaczenie dodałam o 00;24 , bo obiecałam wam,że je wstawie na 100% ja obietnicy dotrzymałam a za to dostałam 5 komentarzy;(




A więc proszę Was o więcej komentarzy pod tym tłumaczeniem.




Noi do listy urodzin dopisujemy jeszcze Nedziiaka(Natalię) która ma urodziny 29 czerwca.




I bardzo proszę Was o branie udziału w konkursie.!:*


I jak coś przepraszam jeśli tłumaczenie będzie ułomne;D -mówiłam ,zła jakość dźwiękowa.




Tłumaczenie:
<biblioteka>
V:<ogląda gablotkę z maską,słyszy hałas> Vera, czy to ty.?
Ve:<wchodzi i przyprowadza zahipnotyzowanych Alfiego,Fabiana,Patricię i Amber> No chodźcie,chodźcie.
V:To działa.
Ve:To działa tak jak sen,nie wiedzą co się z nimi dzieje a kiedy wypowiem zaklęcie będą myśleli,że to im się poprostu śniło.
V:Wspaniale...Um Alfie Lewis wiesz,że nie daleko są czekoladowe ciasta.?<odwraca się od nich i szybko odwraca się z powrotem>
Al:<nie reaguje>
V:<podchodzi do niego>To był poprostu taki test.
Ve:Zaufaj mi Victorze, pudełko pamięci działa jak należy,a teraz co mamy robić.?
V:Cóż,Robert napewno się tego nie spodziewał,że wykorzystamy ich żeby zdobyć maskę, więc idziemy.<otwiera drzwi>
F:<szturcha Patricię łokciem>
Al,P i A:<uśmiechają się, bo oni udają,że są zahipnotyzowani>
Ve:Poprostu pomyśl,Victorze.Że maska niedługo będzie nasza.
V:Tak,wchodź.
Ve:<wchodzi>
V:Idźcie za Verą.
A,Al,F i P:<idą>
V:Tak jest,tak jest.Wspaniale.
Jo:<wchodzi do biblioteki>
<pokój Mary>
Mi<mówi coś przez chata,niestety mówi zbyt niewyraźnie>
M:<siedzi zamyślona>
Mi:Mara.?
M:Przepraszam.Słucham.?
Mi:Hmm. Czy wszystko w porządku.?
M:Wiesz, przez długi czas Cię tu nie było.
Mi:Ktoś inny zajął moje miejsce przy tobie.?
M:Mick to nie oto chodzi.
Mi:<wyłącza chata>
M:<bierze komórkę i pisze sms-a> Przepraszam Jerome.Możemy pogadać.? <pisze sms-a o takiej treści>
<jadalnia>
R:<wchodzi,mówi szeptem> Vera.?
J:<wychodzi ze swojego pokoju i czyta sms-a od Mary>
R:<zauważa Jeroma i chowa się za lodówką>
J:<uśmiecha się i wchodzi do kuchni>
R:Witaj,Jerome. Jeśli myślałeś,że się mnie pozbyłeś to się grubo myliłeś, a teraz pójdziesz ze mną.
J:Nie.!
R:<wyprowadza Jeroma>
E:<wchodzi>Hej,Jerry.(Eddie mówi tak na Jeroma tak jak na Patricię Yacker.) eee cześć. Czy wszystko tu w porządku.?
<podziemia>
V:Panno Milington,Panie Rutter jeden krok w przód.
F i A:<przesuwają się o jeden krok w przód>
Jo:<wchodzi,obserwuje ich i nagrywa ich komórką>
V:Lewis...Hmm....Lewis...Więc tu mnie masz Robercie. Senet to naprawdę trudna gra.
Ve:Nie martw się poradzisz sobie, myślałam,że te pola ze znakiem szakala są niebezpieczne.
V:Tak,ale tylko jeden może zostań naruszony. Tylko ta środkowa figura zostaje tajemnicą.
Al:<szeptem do Fabiana> Nie mogę tego zrobić.
F:Musisz.
V:Lewis, krok w lewo. Lewis zrób jeden krok w lewo.
Al:<do Fabiana,szeptem> Nie mogę tego zrobić.
F:<szeptem> Zrób to.!
V:Co się dzieje.? Dlaczego on nic nie robi.?
F:<szeptem>Alfie,zrób to.
Al:<przesuwa się krok w lewo>
<posągi obracają się>
Al:<wpada w przepaść>AAA.!
Jo:<wstrzymuje oddech>
Ve:<odwraca się>
Jo:<chowa się>
Ve:Co to było.?Słyszałam coś.
V:Tak,głos chłopca,który wpada w otchłań. Jak mogliśmy myśleć,że zahipnotyzowanie uczniów to będzie dobry plan.
Ve:Cóż,jeśli nie pomyliłbyś się...
V:<pokazuje jej coś w stylu ''Talk to the hand''. Hahaha.!>


CDN....


Proszę o komentarze.! 




13 kometarzy kolejne tłumaczenie.!




Pozdrawiam Paulaa.











15 komentarzy:

  1. Oh, sorki, że do poprzednigo tłumaczenia nie dodałam komentarza, ale coś mi się działo z kompem. Twoje tłumacze nie nie jestułomne, a nawet jeśli ktoś tak myśli, to nie Twoja wina, tylko tego słabego dźwięku :D
    I od teraz jestem pauliśśśka6070. No, tak się będę podpisywała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tłumaczenie!!!!
    Haha, u mnie też pada śnieg

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tłumaczonko! U mnie padał deszcz, śnieg a potem grad...hehe...:D Czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne sie pojawi jak me oczy zobaczą 13 komentarzy.;) (bez mojego)


      Paulaa.

      Usuń
  4. U mnie też teraz pada śnieg ^^ Jak zwykle fenomenalnie !! Doskonale cię rozumiem

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne tłumaczenie !!!!
    czekam na ciąg dalszy :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paula super tłumaczenie.Przepraszam cię że mnie nie było na gg ale nocowałam u mojej przyjaciółki i nie mogłam wejść.Dzisiaj też pewnie mnie nie będzie ani w poniedziałek od wtorku już sobie popiszemy.Nie przejmuj się pięcioma komentarzami czasem są dobre dni a czasem złe.
    Kasia:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisze pod każdym twoim tłumaczeniem jakie jest super.Więc wymyśliłam że będę pisać skrótami
    Super-S
    Świetni-Ś
    Genialne-G
    Fenomenalnie-F
    Wymyśliłam te skróty bo jestem leniwa i wystarczy że napisze literkę i już nie jestem pewna czy ci to odpowiada więc daj odpowiedź tak lub nie
    Andzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Komcie które mówią że tłumaczenie jest super,genialne lub fenomenalne zgadzam się z nimi

    OdpowiedzUsuń
  9. Posłuchajcie!Z moim komentarzem ( nie licząc autorki notki)będzie ich już 11 więc wystarczą dwie osoby żeby było następne tłumaczenie.A przy okazji ekstra tłumaczenie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER TŁUMACZENIE!!!!!!!!!!!!!!!UBÓSTWIAM JE.
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cię podziwiam za znajomość angielskiego.Tłumaczenie super.Jupi 13 komentarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchajcie mnie uważnie. Dzisiaj i jutro nie będzie tlumaczenia bo przygotowuje sie do sprawdzianu 6-klasisty. Ale za to we wtorek będzie ekstra dlugasne.:*


      Paulaa.

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy