Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 15 lipca 2012

Części Kilicha Ankh + Domek dla lalek

Siemankoo...!
Długo zbierałam się za napisanie notki - z sensem.Dziś w kościele prawie zemdlałam <lol>.Ok nie przedłużam.Współczuję Alicji że jej prywatny blog nie chce się otworzyć :(.
Dedykacja dla :Kaśki O <333 Nie wiesz o co kaman ale tylko ty wiesz że coś takiego tu wyprawiam xD


1.Pierwszym elementem jest kostka ukryta na strychu w skrzyni.Aby otworzyć ją i dostać się do wskazówki należało ułożyć odpowiednią kombinację.Kostka niechcąco spadła Sibunie na ziemię - i tak się otworzyła.


2.(Nie znalazłam zdjęcia ) Drugi element wyglądem przypomina jakiś flakonik na pojedynczy kwiat z zdobieniami.Nina odnalazła relikt poprzez żyrandol ktory o zachodzi słońca wskazywał miejsce ukrycia reliktu.

3.Trzeci relikt to obręcz przypominająca obrożę dla zwierząt.Znajdowała się w piwnicy.Wskazówka to odpowiedni kod który trzeba rozszyfrować.

4 i 5.Te dwa bliźniacze elementy to uchwyty Kielicha Ankh.Jeden znajdował się pod jedną z kul na poręczy schodów.Drugi miał miejsce w zegarze ale Nina znalazła go u Victora w gabinecie.


6.Szóstym elementem jest " puchar ", (miska wyglądem ?) relikt.Znajdował się u dołu żyrandola jeszcze jako jeden płat.Fabian odkrył że po naciśnięciu guzika relikt zmieni się w właśnei miskę czy jak to nazwać o_O!

7.Ostatnim elementem jest " nakrętka " z napisem END.Znajdował się on w głowie Corbiela.


DOMEK DLA LALEK :

To swego rodzaju skarb , tyle że nie został on ukradziony z grobowca młodego faraona Tutenchamona.

Należał do : Sary Frobisher-Shmait ( ang.Sarah )
Ukryty: Swoje miejsce miał na strychu.Obecnie znajduje się w pokoju Niny i Amber .
Zastosowanie : Domek początkowo służył do ozdoby.Nina zorientowała sie jednak że domek daje jasne wskazówki :
-Znajdowała sie w nim mapa z tunelami
-Podpowiedział jak ułożyć kostkę aby odblokować następne przejście ( pęknięcie w bocznej ścianie w kształcie trójkąta )
-Podał prawidłową kolejność w grze w klasy
-Podpowie naszej Sibunie jak przejść okropną pajęczynę
-Przekaże informacje o pieśni Hator ( do jednego z zadań)
-Przekładając odpowiednio figurki ukaże miejsce właściwych reflektorów...eeee???
-Ukaże miejsce w którym Sibuna znajdzie zasady gry w Sent

Alex13-podpatrzyłam sb co i jak jeśli chodzi o te zastosowania ;P Wynagrodzę ci to jakoś ;P

Ehhhh ...zmęczyłam się xD Ok, to nie koniec! Kilka fotek i gifów:

Nathalia Ramos - śliczna dziewczyna poprostu !

Fabian i Amber - jak zahipnotyzowani ! Nina i Shenkera ( mój braciszek woła Siekiera bo nie wymówi pełnoego imienia tej czarnej zjawy<lol> )

Oraz Keep Calm - nie odczytam Wam go wybaczcie ale to wychodzi poza normę mojego angielskiego.Hahahahahha! Chyba że Amber jest najładniejsza czy coś ;P


I pytanie do Was :
Jabian vs Fabina ?


Mariola
Sibunaa <333 





10 komentarzy:

  1. Super notka.
    Ja wybieram Fabine , ale jeśli chodzi o Majkę (współtwórcę) bloga to ona na 100 % wybierze Jabian (jest fanką Joy)
    o_O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Keep Calm to znaczy, że ,,Zachowaj spokój, bo Amber ma swoje szczęśliwe szpilki: ;) Polecam się na przyszłość ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało z tymi zastosowaniami. ^^
    Co do par...cóż, byłam za Fabiną. W pierwszym sezonie, teraz chyba przestaję ich lubić. Nie - nie jestem za Jabian. Po prostu wydaje mi się, że Nina się jakoś zmieniła i...nie pasuje już do Fabian'a. Tak mi się wydaje, to tylko moje zdanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff...!
      Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii ;P

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy