Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 23 lipca 2012

Pary HoA ;D

Siemkaaa.!
Dziś imprezka!Jupiii...! ;D
Za pomysł na notkę dziękuję dziewczynie z nickiem : Nina radoszka:* pomysł Alex 13 zostanie wykorzystany w mojej następnej notce ;D


1.Fabina

Nina + Fabian = Fabina.
Obydwoje już od pierwszych odcinków przypadli sobie do gustu.Kiedy nowa uczennica - rodem Amerykanka przybyła do Angielskiej szkoły z internatem nie była lubiana osobą ,zwłaszcza przez Patricię która uważała że zniknięcie Joy - jej przyjaciółki to zasługa Niny.To on pierwszy polubił dziewczynę z czasem już coś więcej - z wzajemnością.Oficjalnie parą zostali pod koniec pierwszego sezonu HoA , kiedy to pocałowali się tańcząc na balu semestralnym.Jednak obecnie nie jest tak różowo.Mimo tego że nadal nie pozostali dla siebie obojętni - rozstali się.Sprawy sie komplikują kiedy adoratorka Fabiana wyczuwa że ten jest wolny.Adoratorką jest nie kto inny ale Joy- która chce sprawić aby chłopak znów czuł do niej to co jeszcze przed jej zniknięciem.My wiemy że jednak Fabina powróci a Joy zrezygnuje z Fabiana.


2.Amfie

Amber+Alfey=Amfie.
Od kąt poznaliśmy mieszkańców Domu Anubisa Alfey kochał się w ślicznej blondynce imieniem Amber.Ta jednak nie patrzyła na uczucie żartownisia.Jej obiektem westchnień był wysportowany Mick.Chodzili ze sobą , rozstali się , chodzili ze sobą i znów się rozstali.Panna Millington została sama - a bal semestralny zbliża się wielkimi krokami.Tak oto kiedy okazuje się ze sukienka którą zamówiła jest w wersji mini tzw.dla lalki postanowiła nigdze nie iść.Wtem oto okazuje się że przyjaciel Lewisa zrobił jej nieładny żarcik.Chłopak bierze prawdziwą sukienkę i rusza na podbój serca Amber.Dziewczyna po odzyskaniu sukienki zgadza sie iść na bal z Alfey'm.Jak stali się parą?Kiedy Rufus napił się Eliksiru Życia ( podróbką) , na Lewisa padło że to on umrze.Amber powiedziała że jeśli przeżyje zostanie jego dziewczyną.I tak stali się parą. Chodź chłopak musiał wykonać jej test-zdał go i zostali parą.Potem znów się rozstali i tak jest obecnie.Ale wiemy że nie zostanie tak na długo....

3.Mickra

Mick+Mara=Mickra.
Ta para akurat nie przypadła mi do gustu.No ale trudno.Mara to pilna i wzorowa uczennica  natomiast Mick to sportowiec który nie uczy się tak dobrze.Mimo to przeciwieństwa się przyciągają i tak oto powstaje nowa Para w Domu Anubisa!Ich pierwsza randka zostaje tylko wspomniana a mianowicie wypad do kina.W drugim sezonie kiedy chłopak ma okazję wyjechać  do Australii dziewczyna myśli że to przez nią jej wybranek nie chce jechać.Zrywa z nim i nie odzywa sie do niego.On podejmuje decyzję i wyjeździ.Panna Jaffry nie idzie na jego przyjęcie pożegnalne , kiedy taksówka odjeżdża ta przybiega by pożegnać się z ukochanym.Ten jednak odjechał.Zrezygnowana rusza w inną stronę gdy Mick przybiega i bummm! CAŁUJĄ SIĘ!I to chyba tyle w temacie Mickr'y.

4.Jara
Jarome+Mara=Jara ( nawet jest rym ;D)
Chłopak kochał ją właściwie od zawsze ta jednak wolała wysportowanego przystojniaka mieszkańca Domu Anubisa.Kiedy ten wyjechał mimo że dalej zostali parą na odległość, coś ciągnie ją do Jaroma.Kiedy dziewczyna dowiaduje sie że Mick poznał tam jakąś ładną dziewczynę z zazdrości udaje ze ma z Jaromem randkę-ściemnioną.Jednak i tak zostają parą pod koniec drugiego sezonu.

5.Peddie
Patricia+Eddy=Peddie.
Moja druga ulubiona para =). Dwa mocne charaktery czują do siebie coś więcej niż przyjaźń.Buntowniczka i Amerykański punk?To ostra mieszanka którą będziemy mogli podziwiać już za naprawdę nie długo!Mimo że dziewczyna mówi że nie lubi nowego chłopaka wcale tak nie jest.Chodź Eddy wie że Williamson go lubi ta wszystkiemu zaprzecza.Obydwoje byli do siebie nastawieni negatywnie co z czasem przerodziło się w uczucie.Kiedy będziemy mogli zobaczyć ich randkę?Za niedługo po ich pierwszym pocałunku-będze to kolacja.


6.Jabian
Joy+Fabian=Jabian.
Mimo że parą nie byli warto o nich wspomnieć.Czemu?Otóż zanim dziewczyna zniknęła i przyszła Nina - widać było że nie są sobie obojętni.Teraz Joy próbuje odzyskać chłopaka np.wypadem do kina - który jest nie wypałem.Użyła również podstępu aby go pocałować.Trudno się jej dziwić -  chce poprostu aby było tak jak dawniej,zanim zrujnowało się jej życie - no może ciut za ostro ale wiecie o co chodzi.Joy odstępuje wykońcu Fabiana by był z Niną.


Na dziś tyle! Ale późno do roboty muszę się wziąć!
Pytanie do Was:
Którą z tych par lubicie najbardziej???


Mariola
Sibunaaa<333 








13 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię Fabinę i Peddie!!! Super Notka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ze wszystkich lubię Fabinę - reszta do gustu mi nie przypada. Jabian...ja to Jabian, fani Fabiny są jej wrogami. Amfie nie lubię, od kiedy pojawiło się Pifie (<3). Mickrę lubiłam, dopóki Mara tak Mick'a okropnie nie potraktowała (w finale 2 sezonu było mi go szkoda, gdy widział pocałunek Jary...). Jary w ogóle nie lubię, ale Peddie...zaczynam lubić. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię Peedie i Fabinę. Fajny pomysł na notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabina Jara Amfie ale najlepsza para PEDDIE ♥
    Super notka dzięki że wykorzystałaś mój pomysł.
    Ty masz fajnie że masz urodziny w lato.
    Bo ja mam w zime ;|
    Jak chcesz możesz poprostu do mnie mówić Natalka lub Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka! Ja ponad wszystko wielbię Peddie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze byłam fanką Fabiny ale od niedawna już nie jestem ze względu jak Nina traktowała Fabiana po zerwaniu ;/ Teraz do gustu przypadłam mi para Jabian ^^ Rozumiem Joy i wiem jak się może czuć ;) Dlatego w 3 sezonie jeśli Nina naprawde odejdzie to będe zdecydowanie za Jabian ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy