Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 16 lipca 2012

Lalka + Księga Izydy + inne

Siemkaaa.!
Zmęczyłam się ...spaniem.Nic mi się nie śniło tylko wstałam i stwierdziłam że po prostu się zmęczyłam.Przechodzę do notki :

Właścicielka :Sara Frobisher-Shmait ( ang.Sarach )
Ukryta: Lalka leżała na strychu.Nina wychodząc nie chcąco zwaliła ją na podłogę , gdzie znalazł ją Victor.Wybrana usłyszała głos lalki i z tąd dowiedziała się o łzach złota itp.
Zastosowanie:Wprowadziła Victora oraz Sibunę w poszukiwanie skarbu mówiąc :  
Thaneum szukać należy księga od skrzydeł zależy.A w księdze starości cnota woda życia i łzy złota.



Ukryta: Ukryta półeczka w gabinecie Roberta Frobishera-Shmaita.
Zastosowanie: W niej znajduje się przepis na wodę życia tzn.Eliksir Życia.Czy Victorowi uda sie rozszyfrować przepis ?


Gify z Peedie :



  
















Nie interesuj się...



Inne:
Mała przeróbka Amber =) Aż trochę oczy bolą Xd


Mój słaby angielski się ujawnił <lol>

Eddy i Joy :P

No i na koniec Fabina podczas ostatnich odcinków HoA :P


No i tyle z mojej strony :p

Pytanie do Was :
Gdyby było tak że Nina ma ponieść karę tak jak np.Fabina - straci pamięć to co spotkało by Ninę ?( wiemy że tak nie będzie )

Mariola
Sibinaa <333




11 komentarzy:

  1. Hmmm.. Co by spotkało Ninę tak . ? Otóż tak sobie pomyślałam żeby jej głos zaczął się zmieniać w taki piskliwy... Czy coś w tym rodzaju. Super notka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż...ja bymp obstawiała na to, że zaczęłaby się zmniejszać tak, aż by zniknęła. Nie tak, jak Alfie - będzie miała ten sam wiek, jednak będzie coraz mniejsza, stopniowo.

    Aha i na gifie Joy mówiła "Widziałam to wszystko, pamiętasz? Nie rozmawiamy o tym, ponieważ ty i ta banda scooby'ego zignorowaliście mnie! Po tym wszystkim, co przeszłam w zeszłym roku! Byłam zamknięta, jedynie z rodzicami, szachami i bez telefonu!"

    Tu chodziło o artykuł, przez który sekret Sibuny mógł się wydać. Joy go miała i Fabian próbował ją przekonać, by go oddała. No i ona zaczęła mówić o uczuciach, że nie wie o tym, mimo, że rok temu miała wpływ na tajemnicę, etc. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez pomysłowe :)
      Dziękuję za przetłumaczenie gifu , dziwnie się czuję mówiąc że mój angielski jest tak słaby że nie przetłumaczę.A mam 4!

      Usuń
  3. A może fajnie by było gdyby Nina umarła ?
    A jeśli chodzi o gifa to :
    "Widziałam to wszystko, pamiętasz? Nie rozmawiamy o tym, ponieważ ty i ta banda scooby'ego zignorowaliście mnie! Po tym wszystkim, co przeszłam w zeszłym roku! Byłam zamknięta, jedynie z rodzicami, szachami i bez telefonu!"

    Tu chodziło o artykuł, przez który sekret Sibuny mógł się wydać. Joy go miała i Fabian próbował ją przekonać, by go oddała. No i ona zaczęła mówić o uczuciach, że nie wie o tym, mimo, że rok temu miała wpływ na tajemnicę, etc. ;)I będzie chciała , aby ją pocałował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno było by emocjonująco gdyby tak sie zdarzyło ;p

      Dziękuję :p

      Usuń
  4. Sarah Frobisher-Smithe, jeśli mogę się przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy