Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 12 lipca 2012

Poppy Clarke

Siemkaa..!
Postanowiłam ze będę opisywać jakąś postać drugoplanową. I oto Poppy :


Opis ogólny : O Poppy nie słyszeliśmy w pierwszym sezonie.W drugim sezonie zaczęła uczęszczać do szkoły z internatem tam gdzie jej brat.Na początku szantażuje Jaroma.
Metamorfozy:--------------
Kolor włosów:Blond
Kolor oczu: Zielone
Rodzina: Jarome Clark - brat , John Clark - ojciec , matka ( zapomniałam imienia ale jakoś podobnie do ojca xD)
Związek:--------------
Przyjaciele : Mara Jaffry
Pokój dzieli z : Nie wiadomo.
Gra ją : Frances Encell


Moja mini galeria Poppy :


Frances jest po porostu śliczna!



Śliczna przeróbka Poppy Clark :)

To akurat gif , ale znalazłam tylko jeden w dodatku tak fajny. Team Clark ;P



Team Clark i wszystko jasne ;p


Miałam opisać jeszcze wczorajszy ale nie mam czasu.Po prostu notka dziś jest bardzoooo skrócona.Wybaczycie mi?Na pewno Ala doda notkę jak nie dziś to jutro bo chyba już wróciła :)Ja mam przez ok.tydzień zajęty "grafik" i notki mogą być krótkie , ale będą :)

Na wczorajsze pytanie odpowiadaliście chętnie! Bardzo mnie to cieszy.Większość byłą za wisiorem Niny , ale znalazły sie takie rzeczy jak np.kieszonkowy Corbiel , mini Maska Anubisa czy amulety Sibuny itp.Wszystkie odpowiedzi mnie ucieszyły.Dziękuję również za wszystkie komentarze do notek bo jest ich coraz więcej.


PYTANIE DO WAS :
Które z zadań Sibyny jak dotąd było najtrudniejsze ?
Dla przypomnienia : Klasy , Przepaść i wahadła ,  Tunel wszystkich strachów, czy może obecne zadanie z tymi linkami z jadem pająka?


Mariola
Sibuna <333





18 komentarzy:

  1. Fajna notka! Jak dla mnie najtrudniejsze było przepaść i wahadła oraz linki z jadem pająka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No to z jadem to chyba będze najtrudniejsze , zobaczymy !

      Usuń
  2. Najtrudniejsze zadanie to z tymi pająkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka ♥
    Pająki i przepaść i wahadła

    OdpowiedzUsuń
  4. Pająki , przepaść i wahadła . Zresztą klasy też nie były zbyt łatwe . Super notka , jak zawsze .

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze ten tunel , bo tu można się psychicznie załamać

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Clarke! <3

    Co do pytania - moim zdaniem najtrudniejszy był tunel i pająki. No bo w tej grocie budziły się praktycznie wszystkie fobie (a jakby tak nagle zaczęły wychodzić pająki i szczury...brr..., okropne), no a z tą siecią, to jeden ruch i trucizna i...po prostu nie chciałabym być na ich miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh...Jak dla mnie pająki najtrudniejsze tunel przechodziła tylko jedna osoba ;PPP

      Usuń
  7. mama Poppy to Joanne Clarke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo właśnie szukałam ale nie znalazłam za bardzo :)

      Usuń
  8. Wahadła,Tunel wszystkich strachów,klasy,pajęczyna!

    OdpowiedzUsuń
  9. najtrudniejsze wachadła i przepaść a najłatwiejsze klasy

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy