Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 20 lipca 2012

Przepraszam....

Notki tematycznej też dziś brak.Wczoraj nie oglądałam powtórki bo przyszła  znów burza na szczęście mała.Przed chwilą wróciłam z miasta-jak pogoda dopisze  jutro będę miała imprezkę urodzinową jak nie to w środę ;D.Przepraszam ale nie mam o czym dziś napisać.Wybaczycie kochani ? Mma nadzieję.Od poniedziałku postaram się dodawać normalne notki.

Peedie-<333
Chłopcy , podrywajcie dziewczyny jak nasz Eddy - ja bym chciała żeby mnie tak który podrywał BUHAHAHAHAHAHHA!

Pytanie do dziewczyn:
Chciałybyście aby chłopak podrywał Was tak jak Eddy?

A do chłopców:
Która ładniejsza:
Nina vs Joy =D


Mariola
Sibunaaa<333 

6 komentarzy:

  1. Oczywiście że chciałam bym żeby mnie podrywał mnie chłopak jak Eddie Patrishie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Eddie'go, więc nie chciałabym. xd W ogóle nie jestem za Peddie, ale to mój wybór. ;)

    Najbardziej czekam na inny, krótki, ale fajny pairing w HoA. <3 Ale nie będę spoiler'ować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na prawdziwą notkę, no i na notki Alicji... Co się z nią dzieje? A i tak, bardzo bym chciała... Ale niestety tego rodzaju marzenia się nie spełniają, niestety...

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję że jutro ( albo jeszcze dzisiaj ) postaram się dodać prawdziwą notkę.Nie wiem sama jestem ciekawa.Może ma dalej problemy z internetem.?

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy