Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 22 lipca 2012

Nie ma tytułu ;D

Siemkaa.!
Cały dzień spędzony u rodziny a blog...?Blog to taka codzienność którą wżyłam sobie jak oddychanie czy picie.Jeśli nie napisze choćby malutkiej notki to mnie po prostu no wiecie co  ;D.W każdym razie nie mam za bardzo sił na notkę porządną heheh ale coś mam ;)

Bobby Lockwood - niestety ale nie nie wróci już do HoA.Dostał rolę w innym serialu i zobaczymy go jeszcze tylko na finale sezonu 2.Szkoda ...:(

Nowości nowości!Dwie nowe postacie?Zapowiada sie interesująco!Oprócz Alexsandry która będzie grać K.T Rush pojawi się także dziewczyna imieniem Willow.Czy te dwie dziewczyny będą wrogami czy przyjaciółkami?Która z nich zostanie wtajemniczona?Co wniosą do serialu?Wiele pytań i żadnych odpowiedzi....

Mam dla Was link Twittera dziewczyny która będze grać Willow - Lousia Burnham -

                                                   https://twitter.com/louisacburnham

Zachowaj spokój i powiedz "Sibuna" ( mój kochany program do podpisywania znów się zespół ,więc dziś bez podpisów)

I pytanie do Was :
Co chcielibyście (jaki temat ) aby było na następną -poniedziałkową- notkę?



Mariola
Sibunaa<3333


2 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam Keep Calm'y. <3 A ten z Sibuną jest u mnie w pierwszej piątce. :P

    A w tematach proponowałabym dokładniejsze przedstawienie metamorfoz bohaterów - z charakteru lub z wyglądu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra notka.Keep Calm UWIELBIAM.

    Następny temat notki,zdjęcia par z HoA z 2 sezonu.Nie miałam innych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy