Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 20 lipca 2012

Czyżby olśnienie....???

Siemankoo...!
No dobra chcieliście normalnych notek?No to dostaniecie.Nasz klient nasz pann...!Alicjaa dodała notkę normalną to i ja nie będę gorsza.A dedykacja dla :
WSZYSTKICH ABSOLWENTÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ! Xd

Czyżby olśnienie...? Yhymmm ....Pomyślałam ze skoro nie mam pomysłu i czasu na szukanie konkretnych informacji  to wymyślę notkę przeznaczoną w całości jednej postaci z HoA!Od głównych po epizodyczne itp.Co wy na to?A bedze to w kategoriach np.najlepsza mina albo najlepszy ciuch.Myślę że to dobry pomysł.Więc dzisiejszą postacią ( nie aktorką ) jest Patricia Williamson :

Nominacja w kategorii...
Najśmieszniejsza mina:


Nominacja w kategorii ...
Najdziwniejsza poza:




No dobra tyle tych nominacji! Przechodzę do zdjęć w tematyce Patrici lub Jade ;):
Ciekawa fryzurkaa ;D

Urodzinkii bliźniaczek...;D

Ana , Jade i Brad ;D

 Ana i Jade - stroje genialnie dopasowane!


I to chyba już tyle na dziś :(
Muszę biurko posprzątać a cała notkę robiłam ok. jednej godziny.

Pytanie do was :
To dobrze że Amber , Patricia i Alfey wspominali o "randce" Fabiana z Joy  w obecności Niny?


Mariola
Sibunaaa,333



 

10 komentarzy:

  1. Jak zawsze super notka.Dla mnie to nie było za fajne ze oni musieli wspomnieć przy obecności Niny takie coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam że zapadnę się pod sofę xD
      Ja na jej miejscy wyszłabym stamtąd po usłyszeniu Joy i randka ;D
      Dzięki ;P

      Usuń
  2. Fajny pomysł + fajne wykorzystanie ;)
    Aliciaa.
    PS: Dowiedziałam się, że moja sąsiadka wyciąga mnie nad jezioro, więc nie będzie notek przez weekend :( + Nie mam pomysłów :(
    PPS: Szkoda, ze piątek, bo dzisiejszy odcinek - :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko , zajmę się blogiem ;D
      Miłego wypoczynku ;D

      Usuń
  3. Ja myślę , że to dobrze , że wspomnieli o tej randce , ponieważ ona mogłaby być później za to zła , że jej nie powiedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Jade ładnie w lokowanych włosach - szkoda, że nie ma takiej charakteryzacji w HoA, no ale taka fryzura do Patricii nie pasuje. :/

    Co do pytania - moim zdaniem dobrze zrobili, mówiąc jej. Gdyby tego nie zrobili, Fabian'owi bardziej by się dostało od Niny za to, że poszedł...znaczy, Nina byłaby bardziej zazdrosna i nie wiedziałaby nawet, że to Joy wymyśliła, a nie on.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to i dobrze, i nie. Z jednej strony Alfie nie powinien czegoś takiego mówić, bo zranił Ninę, i narobił Fabianowi obciachu, a z drugiej strony, gdyby Nina miała się dowiedzieć o tym od Joy... byłoby nie za fajnie.

    Fajny pomysł na notkę. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy