Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 3 lipca 2012

Scenariusz 4.

Cześć. Pamiętacie moje scenariusze?

To część części trzeciej:


Trudy: Alfie!! Pamiętaj o swojej karze!
Alfie: Jakiej karze?!
Trudy: Za podjadanie ciasteczek!
Alfie: Ale nikt się nie skapnął.!
Nina: Oprócz tego, że nie było deseru!
Alfie: Czepiasz się!
Nina: I będę się czepiać. 
Trudy: Dość już tych kłótni. Muszę Wam coś oznajmić. Odchodzę..........
Wszyscy: CO?!
Trudy: taak.. żartowałam.. haha... Ale macie miny!! hoho..
Wszyscy: uff.. Ale nas wystraszyłaś..
Patricia wchodzi.
Amber: Aaaaaaaaaaaaaaa!
Patricia: CO??
Amber: przesuń się w lewo.. Albo nie, w prawo. Albo nie.. Idź sobie.... Ohh, jakie ciasteczko.!! Jak się nazywasz??

A to kontynuacja:

Scenariusz nr. 4.

Osoba, "ciasteczko": Jaa.. Nazywam się.. Yy.. yy... Eeee.. Edddd.. Eddiee..
Amber: Ooo... Jak słodkooo.. Ja jestem Amber, a to mój BYŁY chłopak - Alfie.
Alfie: BYŁY?!
Amber: No Alfie.. Daj spokój.. On jest taaki słodki, a Ty na okładkę magazynu wstawiłeś swoją stopę.
Trudy: Jedzcie, bo wystygnie.
Wszyscy: Okeeeej.
Nina: Heej. Jestem Nina, a to mój chłopaak-Fabian.
Fabian: Cześć.
Eddie: Siemka.
Mara: Jestem Mara, to Jerome, Joy, Patricia.
Jerome,Joy, Patricia : Heej.
Joy szepcze do Patricii:
Joy:Słodki jest, co nie?
Patricia: Nie.. To mięczak..
Joy: Ta jasne..
Patricia: Serio.! Ten gość do idiota..
Joy: Na pewno...
Eddie: Ja słyszę.!
Patricia: Ja tu dostanę świra!
Patricia wychodzi.
Eddie: Ona tak zawsze?
Joy: Taaa..
Victor wchodzi
Victor: Eddison! Do mnie! JUŻ!!


KOMENTuJCIE!

Aliciaa.

3 komentarze:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy