Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 18 lipca 2012

Rozważanie....+inne

Siemkaa.!
Wczoraj  masa nerwów!Zapomniałam hasła na gmail'u ! Masakra ! Tysiące e-maili do Ali i słów .... Ale przypomniałam sb że przecież na mojego prawdziwego  e-maila mogę przysłać ze zapomniałam! Przepraszam Alicję za to :p

Moje rozważania co do NATHALI RAMOS - NINI MARTIN:


Nasuwa się tu jedno pytanie : Czy Nathalia Ramos pożegna obsadę i wyjedzie  się uczyć? Wczoraj pisałam że tak ale dostałam od Anonimka link bloga na którym jest napisane że nie.Sens w tym że tam było napisane że Thasie D. napisała do jednej z fanek że nikt nie będzie grał za nikogo.To prawda.Ale fakt że nikt nie gra za nikogo nie świadczy o tym że Nathalia nie może zrezygnować a jej postać np. wyjechać do babci która jest w potrzebie itp.Może rzeczywiście to były tylko plotki czy chęć stworzenia wokół serialu i osoby Nathali szumu.Nie twierdzę że właścicielka bloga oszukuje czytelników - broń Boże!Faktem jest że ta wypowiedź Thasie nie jest do końca "czytelna".Mam nadzieję że Nathalia nie zrezygnowała z filmu.A to że ktoś dojdzie do obsady HoA - to powód do radości , nie świadczący że jeśli ktoś przyjdzie to ktoś ma odejść.To wszystko jest na razie tajemnicą - ale na pewno wszystko się okaże i jak to mówiła moja kochana dawna wychowawczyni " wyjdzie w praniu ". Poczekamy zobaczymy =)

            DZIŚ NOTKA ZE ZDJĘCIAMI DZIEWCZYN Z HoA -  PRZE RÓŻNIASTE !

Zdjęcia itp.:

Zdjęcie coś stare na premierze HoA :). Nie wiem jak Wy ale mój wzrok nie przykuła Nathalia w czerwonej sukience tylko Ana w kremowej sukience - A Wy?


 Thashie Dhanraj - Ślicznaaa !

 Ana Malvuly Ten - Chcę być taka ładna jak onaa ;D

 Klariza Clayton - Również wspaniale wygląda!

Jade Rasmery - Piękny uśmiech i piękna ona ;P

Nathalia Ramos - Cudna uroda - pozazdrościć!

Ana , Thasie i Klariza - Ślicznee!




 Tym razem moja uwagę przyciągną czerwony strój Thashie.Powinna częściej chodzić w czerwonym to dodaje jej uroku - z jej ciemnawą karnacją.


Nathalia Ramos i Jade Rasmery - ładnie tu wyglądają prawda ?
Na wczorajsze pytanie odpowiadały :
  SIBUNA :
Nina - Paulina Papierska
Fabian - Wojciech Rotowski
Amber - Weronika Książkiewicz
Patricia - Katarzyna Skowrońska (na niektórych zdjęciach ma takie same włosy jak Pat)
Alfie - Kuba Wojewódzki (choć nie ma ciemnej skóry)
Jerome - Piotr Janusz
Mara -
Eddie -
Trudy -
Vera -
Victor -
Moja wybrana osoba to...Rufus -


Nina radoszka :
Nina-Magdalna Osińska
Fabian-Wojciech Rotowski (Dlatego że nagrywa głos Fabianowi)
Amber-Agnieszka Doczyńska
Patricia-Iga Krefft
Alfey- Karol Galos
Jarome-Marcin Turski
Mara-Justyna Bojczuk
Eddy-Antek Królikowski
Trudi -Małgorzata Kożuchowska
Vera-Małgorzata Foremniak
Victor-Tomasz Karolak
Poppy-Natalia Rybicka


DZIĘKI!


http://house-of-anubiss.blogspot.com/2012/07/konkurs.html#comment-form - KONKURS ALICJI ZAPRASZAM DO ZAPISYWANIA SIE ;D

Pytanie do Was :
Nina vs Joy - która lepsza ?


Mariola
Sibunaaa <333 




16 komentarzy:

  1. Jak zawsze super notka ♥

    Nie ma za co dziękować.

    Wolę tą i tą
    Nina bo miła i fajnie się ubiiera
    A Joy dlatego że mi się podoba jej kok ;D

    Pozdrowienia

    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale błąd przy Ninie miała być Magdalena Osińska
    A przy Alfie Karol Galos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , tak miałaś napisane :P
      Poprawię ci ;D

      Usuń
  3. Super notka ;)
    Niestety, Nathalia nie bd grała w 3 sezonie. Pisałam do Tasie na twitterze i napisała "no" . ;(((
    Oczywiście Nina lepsza! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak wybiorę Joy. Ninę też lubię, no ale jakby na to spojrzeć z innego punktu widzenia - przyczyniła się trochę do "rozbicia" świata Joy. No i jest za idealna...

    I szkoda, że Nat odchodzi. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Notka :P
    Wybrałabym Ninę, ale od pewnego czasu to...
    zmieniły mi się gusta i basta.
    Zawsze byłam za Niną , ale ludzie się zmieniają , a szczególnie Nina więc Joy.
    Juliaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Też widziałam z różnych źródeł, ze Nathalia odchodzi. Co do pytania... Jednak wybiorę Joy. Jest bardzo sprytna i bystra i w tym, że chce odbić Fabiana ma swoje prawa. Zobaczymy co się będzie działo dalej, bo dzisiaj Fabian umówił się z Joy do kina. ;)

    SMerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak mieszają że nie wiadomo kogo słuchać ;C
      Dzięki za opinię ;d

      Usuń
  7. Ana Mulvoy Ten i Jade Ramsey, jeśli znooowu mogę się przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka! Ja tam lubię i Ninę, i Joy. Na początku jej nie lubiłam, ale jest taka fajna i zabawna ;)A to, że rozwala Fabinę, to moim zdaniem dopełnia serial, bo byłby nieciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy