Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 13 lipca 2012

Kielich Ankh +informacja + inne

Siemkaa...!
Musze Was powiadomić że przez weekend chyba nie dam rady dodać notek.Alicja powinna zacząć dodawać notki , ale za pewnie jest jeszcze zmęczona lotem.Cóż są wakacje , ja chcę z nich skorzystać zwłaszcza kiedy u mnie temperatura nie przekracza 25 stopni.Obiecuję że jak znajdę czas to dodam notkę - ale tak jak mówię w weekend mam zajęty grafikA tak wg to ja mam dziś święto! Urodzinki...HeHeHe xD
Ok przechodzę do notki która jest też skrócona :


Chyba już to widzieliście?Ale jeśli nie to proszę .


I te grobowe  miny....


Amber idzie na strych , pierwszy sezon to chyba widać ;P


Nie za dobrze widać nawet jak dam na średnie :(


Ok a teraz pierwsza część skarbów domu Anubisa :
KIELICH ANKH :
Kielich Ankh został stworzony przez egipskich bogów.Skarb została skradziony przez Amneris , ta ukryła go w grobowcu młodego faraona - Tutenchamon'a.Jednak nie wszystko jest tak proste jak się wydaje Bóg Anubis który był wtedy przy grobowcu rozbił kielich na 7 części.I właśnie te 7 części były ukryte w domy Państwa Frobisherów.Jednak rozwścieczony Anubis postanowił że raz na 25 lat potomek lub potomkini Bogini Amneris będzie mógł złożyć kielich w całość.Ta osoba musi jednak urodzić się 7.07 o 07:00.
Aby można było uzyskać wieczne życie potrzeba eliksiru , Wybranej lub Wybranego ( w naszym wypadku Niny ), siedem młodych akolitów oraz zaklęcia.Tylko ona może złożyć go w całość.Kiedy to robi musi jednak powtarzać zaklęcie" Kręgiem światła, zamykaj krąg życia...". Do czego tu ma być te " siedem młodych akolitów"? Życie za życie.Osoba pijąca będzie żyć wiecznie , jednak jedna osoba musi zginąć aby to mogło się wypełnić.Skarb bez eliksiru życia , jest bezużyteczny.



I pytanie do Was :
Jaki sposób byście mieli na wybawienie p.Sweeta z gabinetu? ( zdobycie klejnotu z herbu Frobisherów)

Jak mi się uda dodać jutro notkę to dodam elementy z jakich jest zbudowany.


Mariola
Sibunaa <333


12 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego w imieniu naszego bloga i własnym (Jula-właścicielka bloga też urodziła się w lipcu , ale 31) .
    Gdybym musiała "ukraść " kamień posługiwałabym się radami Amber . Na przykład ona w pierwszym sezonie zmyśliła , że mdleje , aby Nina mogła podnieść kartkę , a Victor się odwrócić . Natomiast w drugi sezonie zawołała Victor'a i powiedziała , że czuję swąd spalonej łasicy . Konsekwencje może i by były ,ale ważniejszy klejnot.
    jeszcze raz wszystkiego najlepszego.Może pytanie nie na miejscu . Które to urodzinki ? Ja też jestem zatrudniona na blogu (nie na tym)
    Majka *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzonka :)
    Ymmmm fakt Amber jest geniuszką w takich sprawach hahaha więc gdybyś takie coś użyła to pewnie by wypaliło :)
    Możesz wiedzieć , 13 ;p
    Pozdrawiam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka. Nazbierało się komentarzy :)
    Najlepszego :***
    Tak, wczoraj nie miałam siły dodać notki - nie spałam przez DWA DNI.!
    Za pół godziny postaram się coś nabazgrać ;)

    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie?
      Hhaha ja znam to bo też kiedyś wyjeżdżałam do cioci w Angli na wakacje ale teraz mieszka w Polsce to się temat zakończył :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Super notka ♥♥♥♥♥
    Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin zdrowia i szczęścia
    Powiedziała bym że Trudy kazała mi wźiąść zbroje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenie :)
      Na to bym nie wpadała :)

      Usuń
  5. Happy Birthday To You!!! :D
    *chyba dobrze napisałam, co nie? ^^*

    Cóż...tu bym potrzebowała masową pomoc większości uczniów. Ktoś musiałby wywołać pożar w jakiejś sali (niezbyt wielki, bezpieczny xd), by wywołać panikę. Sweet by wyszedł, ja wchodzę do gabinetu i załatwiam swoje sprawy. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka życzę!!!! Super Notka!!!! Pytanie mam. Kiedy Senkhara dopadnie Babcie Niny i Sibunę??? Bo nie mogę się doczekać XD!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Niestey szukałam i nie nie znalazłam :(
      Przewiduję że to już za bardzo niedługo może w następnym tygodniu?

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy