Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 31 lipca 2012

Informacje + MamPodobnie + inne

 Siemkaa.!
Widzę że spodobała Wam się Zuza.Oby została na Blogu jak najdłużej :) AMZ - Alicjaa , Mariolaa , Zuzaa :D BY: Mariola. I notka ode mnie  :



-Za niedługo bo dokładnie pierwszego sierpnia upłynie miesiąc odkąd napisałam tu pierwszy post.Chcę abyście na tego oto e-maila :niki555@interia.eu lub nikaadne@gmail.com wysyłali propozycje notki SPECJALNEJ!Czyli między innymi:co chcecie zobaczyć w tej specjalnej notce , zdjęcia i gify które chcecie abym tam zamieściła,opowiadania związane z HoA,uwagi i miłe słowa (wasze komentarze o moich notkach) jednym słowem to wy stworzycie tą notkę JAKBY.Oczywiście notka ta będze 01.08 wiec PILNUJCIE CZASU CZYTELNYCYY...tak po Shenerzaściemu (?)Aha no i w temacie że na notkę specjalną czy coś w tym stylu ;D TO JUŻ JUTROOO!


-niki555@interia.eu lub nikaadne@gmail.com - na te E-maile możecie wysyłać swoje uwagi,komentarze czy swoje odkrycia HoA np.znaleziony Best z HoA który udostępnię tu z Waszym podpisem :)




Jak ktoś ogląda/czyta bloga Alex13 widział na jej blogu Alfie'go i Jaroma na MamPodobnie a jeśli nie to oczywiście zapraszam na niego :) Ale do rzeczy , pewna osoba użyła kadru z pierwszego seoznu TDA i w kreatywny sposób go przerobiła :

 http://mampodobnie.pl/page/3 - taki dowód ze sama poszukałam a nie skopiowałam od Alex13 ( no chyba że ludzie będą szybko dodawać i przejdzie na 4 stronę :) )

Mam nadzieję że Alex13 się nie obrazi o to że podsunęło mi to pomysł na notkę ale ja nie siedzę na tej stronie za często :D


To mnie rozwala ;D

Na dziś tyle bo przygotowuję się do jutra bo mam wieleee propozycji i czekam na następne !!!JUPI!

Pytanie do Was:
I jak Wam bez nowych odcinków HoA?


Mariola

SIBUNAAA<3



10 komentarzy:

  1. Super notka.Pamiętam o miesięcznicy.źle nie jest bez odcnków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na notkę specjalną. ;) Coś czuję, że będzie się działo... Bez odcinków... Da się żyć, ale 3-09= rozpoczęcie roku, a jednocześnie powrót HoA. Płakać, czy się śmiać?

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obrażę się. :D I chyba przygotuję Tobie "prezent" z okazji miesięcznicy. :3 Jaka jest Twoja ulubiona postać z HoA? :D Albo pairing?
    A bez odcinków...żyję, ale mam żal do Nickelodeon'a za to, że są taką chamską stacją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka ;)
    Czekamy na więcej. :D
    Bez odcinków średnio.. No lepiej by było gdyby leciały już teraz.
    Z jednej strony nie mogę się doczekać września bo HoA a z innej nie chce września bo szkoła i 3 gim i nauka do egzaminów... ;/
    :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Alu wysłałam na e-mail alice.s.@spoko.pl E-mail . Nie powiem o czym. przeczytaj i odpisz...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy