Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 28 lipca 2012

Eddy and Joy + Przeprosiny stacji Nick'a + przykra wiadomość

Siemkaa.!
Notka na szybko więc baaardzo się spieszę!!Dziś nie dokończę pomysłu Alex13 może jutro znajdę czas aby to zrobić :)


Eddy i Joy mini galeria  :







-Za niedługo bo dokładnie pierwszego sierpnia upłynie miesiąc odkąd napisałam tu pierwszy post.Chcę abyście na tego oto e-maila :niki555@interia.eu lub nikaadne@gmail.com wysyłali propozycje notki SPECJALNEJ!Czyli między innymi:co chcecie zobaczyć w tej specjalnej notce , zdjęcia i gify które chcecie abym tam zamieściła,opowiadania związane z HoA,uwagi i miłe słowa (wasze komentarze o moich notkach) jednym słowem to wy stworzycie tą notkę JAKBY.Oczywiście notka ta będze 01.08 wiec PILNUJCIE CZASU CZYTELNYCYY...tak po Shenerzaściemu (?)Aha no i w temacie że na notkę specjalną czy coś w tym stylu ;D

Nicklodeon Polska przeprosił fanów TDA za  błąd :




Czytając bloga Alex13 przeczytałam że nasze kochane HoA powróci do nas od...3 WRZEŚNIA!Ponieważ ktoś kto był bardzo mądry postanowił że podzielić  nasz ulubiony serial na dwie części!Gratuluję tej osobie pomysłowości!Co na blogu mam pisać sama jeszcze nie wiem! Ale to jest szczyt bezmyślność!!Poważnie zastanawiam się nad tym aby napisać na Profilu Ninck'a aby zmienili to!A co wy o tym sądzicie?

Pytanie do was:
Chcecie czekać 1 MIESIĄC n nowe odcinki HoA!?

Mariola
Sibunaaa<3

15 komentarzy:

  1. Super notka.Wysłałam ci na e-maila z pomysłami.Nie chcę mi się czekać na kolejną część serialu.Ale od 23.08 do 30.08 nie pominą mnie żadne odcinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki plus :)
      Dziękuję przeczytam za chwilkę ;D

      Usuń
  2. Ten pomysł z dzieleniem na połowę mnie wkurzył. ;/
    No sorry, ale nie będę czekała miesiąc na nowe odcinki, bo idiotom ze stacji chce się kasy. -.-
    Nie oglądam Nickelodeon'a. Tak, niech sobie puszczą nowe odcinki głupich bajeczek, których nikt już nie ogląda, a HoA zostawią. -.-

    Sorka, że taka agresywna odpowiedź, ale tym razem przegięli. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kretyński pomysł po prostu!
      Ja już Nick'a nie oglądam!

      Usuń
  3. To głupi pomysł żeby dzielić serial. Cyba jakiś kompletny kretyn to wymyślił. Oni to robią dla kasy. W ogóle zastanawiam się czy oglądać Nickelodeon Polska. A zaczne oglądać dopiero jak będzie HoA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie oglądam wg!Teraz u mnie lecie Olimpiada a pzred chwilą Disney Chanel

      Usuń
  4. Co za debile!! Jakim prawem mają dzielić to na pół!!! Kretyni... Nie mam zamiaru oglądać Nickelodeon do 1.09. Niech mają za swoje!! Spadnie im oglądalność. Poza tym od września zacznie się szkoła i nie będę mogła oglądać TDA o 17:10, bo pewnie będę miała jeszcze jakieś zajęcia, a o 20:05 pewnie lekcje trzeba będzie odrabiać. Co za IDIOCI!! Oni chcą więcej, czy mniej oglądalności Nick'a i TDA??? Bo już nie jestem pewna odpowiedzi.

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się u mnie teraz Disney XD nawet bratu powiedziałąm ze ma nie oglądać Nick'a heheh

      Usuń
    2. Ja od dzisiaj przestawiam się na MTV/Teletoon. xD

      Usuń
  5. CO ZA IDIOCI!!! Super pomysł -_- Podzielić na dwie części. Idioci! Jak tak można! Ja mam nadzieję,że ten odcinek zostanie dzisiaj i jutro wyemitowany i dalej normalnie,albo w poniedziałek. OBY bo jak nie to ich ZAMORDUJĘ! No ale na serio - 2 części!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabym zrobić na swoim blogu "Postać Sierpnia" ?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy