Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 13 lipca 2012

Powrót.! :) + Duża porcja grafiki :)

Heeeeeeeej :*

Wracam... Z jednej strony się cieszę, że mogę znowu bloggować, ale... Będę za Nim (takim jednym) tęsknić.... <33

Matko.! ILE KOMENTARZY!!! :))
Muszę w sobotę pooglądać powtórki, bo nie mam pojęcia o co chodzi xd ;(

Okeeej :***






image



































Aliciaa.


3 komentarze:

  1. Przez ten tydzień co pisałam sama - wydawało mi się że to ok. miesiąc o_O!Notka super!
    Te gify z Joy i Fabianem i piłką - miałam dać ale mi czasu brakło xD

    Notka super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina Jerome gdy Fabian "um,Pam" ;D Bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że wracasz! Świetna notka!! <33

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy