Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 8 lipca 2012

Tjamenice Domu Anubisa ;P

Siemkaa...!
Wiem że miałam zrobić " Ubierz się jak ...Joy" ale nie działa mi program do łączenia zdjęć i muszę poszukać płytki żeby wgrać z powrotem ;/
Mam dla was informacje , gify zdjęcia itp.
Widziałam ze Alicjaa wczoraj coś próbowała napisać ale jej się nie udało ;/ Trudno musimy poczekać aż wróci.
Niestety nie są one w równym czasie ale napisane bendze SIBUNA - poczekacie chwileczkę to zobaczycie.

o_O !!?? JOY ??? Tak to prawda przy końcu 2 serii należała będzie do Sibuny....


Jade , Nathalia i Ana - nie wiem gdzie to jest wydaje mi się ze na planie ale nw... :)


Pamiątkowe zdjęcia z Mickiem - słodkie ;P


I ten uśmiech Eddiego ! Peedie !


Brawo Blondynko! - Patricia i Amber w pierwszym sezonie =)


A to ciekawe ! - Particia , Nina , Alfey , Fabian i Amber - tylko gdzie oni są ?I przed czym się chowają-dowiemy się już za niedługo ;)


Ale miny ! Na co patrzysz Alfey ? A mina Patrici jest powalająca xD

INFORMACJE:
-Wspominałam ze Trudi zostanie porwana ale przez kogo ? A no przez Kolekcjonera lub jak to mówią Faceta w Masce którym okaże się Rufus Zeno.
-To mówi samo za siebie.Wielki powrót Fabiny - jednak dopiero na koniec sezonu :(
-2 sezon HoA skończy się 22 września 2012 - mamy rozrywkę na całe wakacje!
-Pamiętacie wczorajszą notkę o Eddym ? Jest tam zdjęcie jego i Mary napisałam że nw o co chodzi ale wydaje mi się że to reportaż do gazetki szkolnej.Alex13 napisała w komentarzu że będą szukać ducha " Domu Anubisa". Ciekawe...
-Mara chodź nie należy do Sibuny będzie przez chwilkę posiadać kartki z przepisem na ELIKSIR! Myszkując na strychu ( pokoju Very ) weźmie kartki nie zauważnie.Upuście ja na korytarzu a tam znajdzie je Victor.
-Zobaczymy Jaroma który w poszukiwaniu tego diamentu "zwiedzać" będzie pokój Very a tam spotka go Nina i Fabian.

I pytanie do Ws kochani :
Jak myślicie , Robert Frobisher-Shmait ( powiedzmy że tak sie to pisze xD ) dobrze ukrył Księgę Izydy?A gdzie wy byście ja schowali ? 


Mariola
Sibuna <333 





10 komentarzy:

  1. Ej, wiecie może o której teraz będą lecieć powtórki TDA? Bo włączam i leci coś innego -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj nie ma przykro mi....W sobotę lecą powtórki od 20.05 chyba jakoś tak , oglądaj od poniedziałku teraz musisz zadowolić się odcinkami w necie.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, dzisiaj na pewno nie obejrzę :( a poza tym są wakacje, więc jestem poza domem do 22.00. Kocham TDA, ale z wakacji trzeba korzystać

      Usuń
  3. Fajnie wiedzieć że serial nazywa się TJAMENICE domu anubisa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. NO NO NO KTOŚ NIE PRZYJMUJE KRYTYKI POTWORNEGO BLOGA

      Usuń
  4. Napisz proszę z konta , wtedy inaczej pogadamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE BĘDĘ SIĘ ZNIŻAŁ DO TWEGO POZIOMU!!

      Usuń
  5. Błysnąłeś jak żarówka setka :)
    Z Anonima to każdy jest hardcorem , gorzej w rl. ;P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy