Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 29 lipca 2012

Konkurs + Quiz z bloga.. :D

Hej. Nie wiem co ostatnio sie dzieje z moim Internetem. nie pisałam notek, bo się nie chciało nic włączyć, a jak już zadziałało, to się wyłączał komputer. Teraz jestem u sąsiadki i piszę tę notkę, bo z moim komputerem trzeba mieć cierpliwość.!! No więc przepraszam Was bardzo, za te nieczęste notki - postaram się to naprawić, ale nic nie obiecuję...

Tori i Alex13.!! Do dziś termin oddania prac na konkurs!! Nagroda jest fajna, ale nie zdradzę :PP

Quiz - z tego bloga :D



1.Co robisz od razu po szkole ?

a) kombinuję jakąś randkę   5 pkt

b) zabieram się do odrabiania lekcji  4 pkt

c) myślę o najważniejszych sprawach    3 pkt

d) Odkładam wszystko na później   2 pkt

e) Włączam swoją ulubioną muzykę i wskakuję na neta 1 pkt

2. Musisz podjąć ważną decyzje:

a) Błagam o pomoc wszystkich ;) i o radę 5 pkt

b) boję się ,że coś zrobię źle i ciągle mnie to męczy 4 pkt

c) Podejmuję spontaniczną decyzję 3 pkt

d) Staram się o tym nie myśleć. 2 pkt

e) Myślę jak tu coś przekombinować 1 pkt

3. Moją ulubioną gazetą była by :

a). o celebrytach   5 pkt

b) o naukowych przedsięwzięciach 4 pkt

c) O historii Egiptu 3pkt

d) Jak poderwać chłopaka ;*  2 pkt

e) O rockowych zespołach 1 pkt

4. Wokół mnie jest pełno :

a) ciuchów i butów 5 pkt

b) książek i słowników 4 pkt

c) dziwnych zjawisk i postaci 3 pkt

d) znienawidzonych książek 2 pkt

e) rockowych rzeczy 1 pkt

5. Moja ulubiona randka :

a) olśniewająca  z drogimi rzeczami 5 pkt

b) z rozmową o postępach w nauce i możliwościach cywilizacji 4 pkt

c) romantyczna 3 pkt

d) Od dawna oczekiwana 2 pkt

e) z kolesiem o tych samych zainteresowaniach 1 pkt

6. Moje największe marzenie :

a) własny sklep z wymarzonymi ciuchami,butami i akcesoriamii lub innymi ;)          5 pkt

b) zostać sławnym naukowcem       4 pkt

c) Wyjechać do Egiptu i znaleźć prawdziwą miłość        3 pkt

d) prowadzić normalne życie       2 pkt

e)założyć rockowy zespół i nie spotykać lizusów  1pkt



Odpowiedzi :



27-30 - Amber,Mick, Jerome

23-26 - Mara

17-22 - Nina,Fabian

11-16 - Joy, Alfie

6 pkt- 10 pkt - Patricia,Eddie



Najedź, aby zobaczyć ;D


Ja jestem Niną. Miałam 17 punktów.






Jak Wam wyszło? :D

Aliciaa.



7 komentarzy:

  1. Niedługo wyślę swoją pracę. :) Muszę jeszcze zrobić kilka poprawek.
    Wyszła mi Nina. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O... Fajnie, mi też (tak jak już pisałam xd). Ile punktów miałaś? (ja 17, tak jak już pisałam xd).

      Aliciaa.

      Usuń
    2. Tej...ja też siedemnaście. :O
      Zbieg okoliczności. xd

      Usuń
  2. A ja miałam 16. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam 20 punktów jestem Niną

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam 21 punktów -Nina :)
    Wreszcie twoja notka!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy