Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 30 lipca 2012

Mocnych charakterów cz.3 +Relacje bochaterów między sobą

Siemka...!
Od dziś do 3 września czekamy na...45 nowych odcinków!Masakra!Nie wytrzymam tyle!Aż się scyzoryk w kieszeni otwiera...GRRRRRR!

Notka:

Kiedy zakończy sie konkurs Alicji zrobię pierwszy konkurs ode mnie tematem będzie "Mój inny znak Sibuny!"Czyli wciel się w Amber i wymyśl znak " firmowy" Sibuny.Ale poczekajmy....

Kontynuacja pomysłu Alex13

Pierwszy sezon: Nie wiele o niej wiemy , dowiadujemy się od Jaroma że "...wieczorami zawsze była nerwowa..."
Drugi sezon:Można powiedzieć że już od pierwszych dni pobytu w Domu Anubisa Panna Mercer uznała Ninę za wroga publicznego nr.1.Jest w tym ciut racji ale nieczyste zagrania kiedy Fabina była razem nie była fair.Jednak teraz kiedy jest chłopak jest wolny ona działa.Jednak ten chyba nie ma ochoty na związek z uroczą dziewczyną.Joy jest bardzo radosna dziewczyną- co by nawet imię potwierdziło JOY-RADOŚĆ.
Podsumowanie: Joy Mercer jest promienną dziewczyną.Ma jednak w sobie nutkę sprytu.


Sibunaa..!

 Relacje bohaterów-pomysł by Alex13

                                                   NINA MARTIN 

Amber Millington        Fabian Rutter             Patricia Williamson          Alfey Lewis
BFF ,mieszka z                  były chłopak                   bliska koleżanka.                 bliski kolega
   nią                                  nie na długo :)                 mieszkała z nią

Joy Mercer               Mara Jaffry            Jarome Clark          Eddy Miller      Mick Cambpel
konkurentka do        koleżanka                kolega, nie zbyt             kolega                   kolega
serca Fabiana ,                                          go lubi
                           


                                                 AMBER MILLINGTON

 Nina Martin           Fabian Rutter               Patricica Williamson                    Alfey Lewis
BFF                            bliski kolega                       bliska koleżanka                       były chłopak
                                                                                                                               nie na długo


Joy Mercer                Mara Jaffry           Jarome Clark         Eddy Miller       Mick Campbel
nie zbyt ją lubi            koleżanka,                nie zbyt go lubi            kolega               były chłopak
                                mieszkała z nią                                                                       w 1 sezonie


Na dziś tyle bo nie mam czasu
Pytanie do Was:
Eddy vs Mick?

Mariola
Sibunaaa<3  

7 komentarzy:

  1. Super notka jak zawsze.♥
    Oczywiście że najlepszy jest Eddie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mogę zakończyć konkursu, ponieważ nie dostałam prac :(
    Eddieee.!

    Aliciaa.

    PS: ODPISZ NA MAILA!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zapomniałam o wysłaniu pracy. :/ Sorka, sorka, sorka! :c Zaraz wyślę.

    Po namyśle stwierdzam, że Eddie - jest on prawdziwym przyjacielem. Jako jedyny wierzył Marze i był jedyną osobą, która w późniejszym czasie nie odwróciła się od Joy (gdy była afera ze złośliwym artykułem o Ninie).
    I znowu mój pomysł. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. EDDY!!!! I TYLKO EDDY!!! Fajna notka. ;) Alicja, ja wysłałam pracę... :( Nie doszła? Na pewno doszła, bo zrobiłam to... z 2 tygodnie temu? Może tydzień? W każdym razie dawno temu. Mam nadzieję, ze doszła, bo się napracowałam. Odpisz proszę. ;) Może być w komentarzu, albo na e-maila. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz wiem, to było 2 tygodnie temu. ;)

      Smerfetka290101

      Usuń
    2. Tak, tylko Twoją dostałam..:*

      Musisz sprawdzić ZARAZ maile. :D

      Aliciaa.

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy