Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 31 lipca 2012

Wisielec+pamiętnik+gify

Hej ludziska!! Bardzo mi miło, że graliście ze mną w wisielca. Hasło odgadła Alex13. Gratuluję ci! Więc tak, nagroda... Teraz zdradzę wam co się będzie dalej działo. Więc: Co notka będę dodawała takiego wisielca. Stworzę również podstronę, gdzie będę dawała 1 punkt każdej osobie z osobna, jeżeli odgadnie jako pierwsza hasło. 3 punkty = wygrana!! Nagrodą będzie... drobiazg od każdej z nas. Czyli inaczej mówiąc: ja np. zrobię dla tej osoby przeróbkę wybranej przez nią pary, Aliciaa powiedzmy do 10 komentarzy na wybranego bloga, a Mariola np. wykorzysta pomysł tej osoby w najbliższej swojej notce. I to właśnie będzie ta nagroda. Mam nadzieję, że dziewczyny się zgadzają. Tak więc niedługo powstanie taka podstrona, ale na razie przejdźmy do notki.

Jak może niektórzy z was już wiedzą, na jednym z wcześniejszych blogów na których pisałam dodawałam pamiętnik. Nie jest powiedziane czyj to pamiętnik, gdyż to jest połączenie wielu pamiętników, czyli wpisy mogą być różnych osób. Chciałam więc kontynuować na tym blogu ten oto pamiętnik, ale żebyście wiedzieli o co chodzi musicie przeczytać wcześniejsze części. Oto one, wszystkie po kolei:

Pamiętnik nr 1 i nr 2: http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/search?q=Pami%C4%99tnik&updated-max=2012-05-23T11:15:00-07:00&max-results=20&start=8&by-date=false   15 i 16.08.2012r.

Pamiętnik nr 3: http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/search?q=Pami%C4%99tnik&updated-max=2012-06-06T09:28:00-07:00&max-results=20&start=4&by-date=false    18.08.2012r.

Pamiętnik nr 4: http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/search?q=Pamiętnik    22.08.2012r.

Pamiętnik nr 5: http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/search?q=Pamiętnik   23.08.2012r.

Pamiętnik nr 6, nr 7 i nr 8: http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/search?q=Pami%C4%99tnik  Wszystkie wpisy są z 25.08.2012r.

Pamiętnik nr 9: http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/search?q=Pami%C4%99tnik&updated-max=2012-06-06T09:28:00-07:00&max-results=20&start=4&by-date=false   01.09.2012r.

Gdy już wejdziecie na stronie może być parę pamiętników, więc obok napisałam pamiętnikowe daty napisania wpisu do pamiętnika. Ale pamiętajcie, PAMIĘTNIKOWE a nie dni, w których je dodałam. Pamiętnikowe daty są zaraz przed wpisem w prawym albo lewym, górnym roku.


A teraz jak już przeczytaliście poprzednie możecie przeczytać najnowszy. ;)

08.09.2012r.
Cześć!
    Ale jestem do tyłu! To może zacznijmy od tego wyboru psa. Kiedy to było! Ale dobra. Więc w końcu każdy zagłosował, ale okazało się, ze Victor jest uczulony na psy pewnych ras. Dlatego właśnie mamy... kota! A właściwie ,to kotkę. Wygląda tak:




Jest przeurocza. Nazwaliśmy ją Amelka.
    Przechodząc dalej... Wyszło na to (z głosowania) ,że pojedziemy do Szkocji, lub do Polski. No, oczywiście nie teraz. Nie wiem jeszcze kiedy i gdzie. Najprawdopodobniej do Polski, bo Szkocja jest przecież bardzo niedaleko.
    Już minął tydzień szkoły. W sumie to prawie nie było lekcji. A, i mamy nowego nauczyciela. Msr. Severus Flitwick. Jest on za Msr. Andrews i tak jak ona uczy francuskiego.
    Pomiędzy mną, a Fabianem nic się nie zmieniło. Jest dla mnie bardzo kochany.
    Od 4 dni zaczęłam trenować siatkówkę.

 Kończę,
***Nina***                                    


PS Nie ma już Dana!!


I jak się podobało???

I na koniec gify!!!



      
 

Uważam ten gif, za na prawdę fajny.


       
I na tym dziś skończymy. ;)


Ł Z Y      Z Ł O T A        E,J

Dodaję wam literkę "Y", gdyż hasło nie jest takie łatwe. ;)

Hasło znowu odgadła Alex13. Teraz ma już 2 pkt. Nie wiem, czy nie zwiększę puli. To znaczy, że żeby dostać nagrodę i wygrać trzeba będzie mieć 5 pkt. Ale jeszcze się nad tym zastanowię. ;) Gratuluję ci Alex 13. ;)

Komentujcie.;)

Smerfetka290101


9 komentarzy:

  1. Może A ? Lub Hasło - Oko Horus .

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam te pamiętniki - bardzo fajne, przyznam. ^-^ A te gify sama robiłaś? Bo są cudne. *_*

    Literka J! to na pewno J!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę , że to będzie .... "E"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zgadzam!
    Radzisz sobie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, hasło to ani Oko Horus, ani Joy Mercer. Ale fajnie, że kombinujecie. A gify, to nie. Nie ja robiłam, ale są cudowne, też strasznie mi się spodobały, przyznam. ;) Dzięki Mariola. Fajnie, ze się zgodziłaś. ;) I cieszę się, ze pamiętniki wam sie podobają.

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam hasło! Łzy Złota! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No BRAVO!! Już 2 pkt. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy