Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 23 lipca 2012

Powracam, ale..

.. notki nie będą częste. Straciłam zapał do bloggowania. Teraz wakacje, i chcę się poopalać i z nich korzystać, a w roku szkolnym chcę walczyć o dobrą średnią... :(


Nienke & Fabian     _     HHA


image
Mara

image
Amb`s ;D




Jerome   _    nie jestem dobra z anglika... ;/



Amfie <3



I don`t know, what`s this.. -.-


Aliciaa.

3 komentarze:

  1. Jak zawsze super notka.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka. Odpisz mi na e-maila , że wiesz... miałam tu z tobą pisać... Trochę mi szkoda...

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy