Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 30 lipca 2012

Przywitanie+foty i gify

Hej kochani! Jestem Zuzia, czyli Smerfetka290101. Od dziś mam nadzieję, że do bardzo odległego czasu będę pisała na tym blogu razem z dziewczynami. Dzisiaj chciałam zacząć od przywitania się i powiedzenia kim jestem, a na potem mam dla was troszkę fot i gifów. ;) Zapraszam.

A więc jak już wiecie jestem Zuzia. Mam 11 lat idę teraz do 5 klasy i mieszkam w Szczecinie. Moją pasją jest gra na fortepianie, taniec, śpiew, malarstwo, rzeźbiarstwo i oczywiście blogowanie. Moim marzeniem do tej pory było pisanie na tym blogu. Jak widać marzenia się spełniają. ;) Mam rocznego kota Felka i starszego brata- Krzysia. Chodzę do szkoły muzycznej. Uwielbiam sernik, frugo, żelki <3  i mnóstwo innych rzeczy. Uwielbiam również czytać. ;)Jeżeli chcecie mnie lepiej poznać, zadać jakieś pytanie czy macie jakiś problem piszcie na mój e-mail zuzania@op.pl lub na nasze blogowe GG 43725509.

Na sam początek fotki:


Porównajmy sobie 2 piękne dziewczyny. Którą Fabian "lubi" bardziej?? A do której wy jesteście bardziej podobne? Ja np. jestem zdecydowanie bardziej podobna do Joy. ;) Piszcie w komentarzu. ;)

A teraz gify. Popatrzcie jak nasze postacie zmieniły się od 1 sezonu. Nie do uwierzenia!

Ładna Joy była w 1 sezonie,
ale w drugim wygląda... starzej?
Ale w tym pozytywnym sensie. ;)
Oj Fabian, ty wyglądasz jak taki...
chłopiec! Nie mężczyzna.


Nina Martin. Jeszcze wtedy nie miała
pojęcia co się będzie działo i jaką ma
moc.

Jerome?! Jakiś taki.. inny!

Tutaj jak rasowa "blondynka".
0 inteligencji, choć nie zawsze tak  jest. ;)

Spocony sportowiec...
I na dodatek intelektualne 0.
Szkoda mi go.

Mara tutaj prezentuje się jak...
kujonka. 2 sezon ją zmienił...
na lepsze. ;)

Alfie jak taki nieogarnięty chłopczyk...
Wydoroślał. ;)

Particia ogólnie się zmieniła.
Wyglądem, charakterem..
Ale ja ją bardziej lubię teraz , niż
wcześniej. ;)

Tak więc podsumowując Wszyscy bardzo wydorośleli , szczególnie widać to po chłopakach. ;) Ale i tak to zawsze będą nasi ukochani bohaterowie. ;)

I na koniec 2 gify zrobione przeze mnie. ;) Specjalnie dla was.




Oceniajcie moje gify, piszcie do kogo jesteś bardziej podobne, i ogólnie komentujcie. ;)

I na sam, saniutki koniec zagramy w... wisielca. Zrobimy tak, że w komentarzu piszecie literkę, a ja, jeżeli znajduje się w haśle dopisuje ją, a jeżeli jej nie ma, to piszę ją obok. Kto zgadnie hasło, ten... a to już moja słodka tajemnica. ;) Oczywiście hasło będzie dotyczyło HoA. ;)

E R I C    S W E E T           M,N,J,A

Troszkę wam pomogę. ;) Dodaję S. ;)

Hasło odgadła Alex13. ;) Gratuluję. Nagroda w następnej notce.

Smerfetka290101

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Litera M. ;D

    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka.To może literka N?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna notka. Coś myślę, że jesteś niezłą konkurentką dla Marioli. Jestem bardzie podobna do Joy z wyglądu, lecz z charakteru...chyba do Amber , której nie wspominano.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka.Nie wiem ale może to litera J

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka. Witamy w załodze. :D

    Literka A! A zawsze jest w pierwszym haśle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z wyglądu bardziej Joy, jedynie cerę mam jaśniejszą i oczy. Włosy te same. :3

      Usuń
  7. Niestety, żadna literka nie jest trafiona. ;)

    Smetrfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  8. Strzał w 10 Mariola!!! Super!! Jeszcze jak wam dodam jedną literkę, to powinniście się domyślić. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam hasło! To Erick Sweet! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. BRAVO Alex13!! Nagroda jest twoja. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy