Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 20 lipca 2012

Przepraszm.

Heeej. :*
W necie za bardzo rzeczy nie ma..
Ale jestem zła na Bloggera.!! Wczoraj (ok.19) napisałam długą notkę, i nacisnęłam "opublikuj". Potem musiałam wyłączyć kompa. Dzisiaj wchodzę, patrzę, a mojej notki nie ma.! Nawet w wersjach roboczych -.-

No cóż... Teraz tak.. Nie wiem kompletnie o czym pisać..

Mam dla Was takie pytanko/zagadkę...
Z piątkowego odcinka zrobiłam fotkę.. W takim samym płaszczu pojawił się kiedyś Eugene Simon.. A teraz w odcinku w gabinecie Pana Sweeta ;) Albo to inny płaszcz, ale jest MEGA podobny ;)


Sorka za jakość.. Ale telefonem robiłam telewizora, a potem aparatem telefonu i jest jak jest ;(

Aliciaa.

2 komentarze:

  1. Ale jeżeli napisałaś tę długą notkę, to coś w niej musiało być, więc czemu nie możesz napisać tego samego?

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były dwa scenariusze, gify, więc nie zapisywałam na kompie...

      Aliciaa.

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy