Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 24 lipca 2012

Mocne charaktery bochaterów HoA cz.1

Siemkaa.!
Impreza udana.Za pomysł dziękuję Alex13. A teraz notka:

1.Nina Martin:
Pierwszy sezon: Przez pierwsze odcinki sezonu pierwszego Nina była bardzo skrytą i cichą osobą.Później "rozkręciła się" i zawierała znajomości na tyle dobrze że za niedługo cały Dom Anubisa ją lubił.
Drugi sezon: W drugim sezonie Panna Martin stała się odważniejsza.Teraz większość traci zaufanie do tej postaci.Czy to ma związek z Nathalią która odchodzi z HoA?Raczej nie.Więc może dlatego że jest zazdrosna?Tak! Nie chcę bronić Niny ale wydaje mi się że po prostu każda dziewczyna byłaby zazdrosna o chłopaka którego kocha.A chcę przypomnieć że to Fabian z nią zerwał."Myślałam że mnie zaprosisz"- to zadanie chyba niektórych przekonało do zmiany w upodobaniach( i mają prawo!)ale jak dla mnie świadczy to o tym że razem interesują się Egiptem i oglądając tą adaptację mogli by coś wnieść do poszukiwań.
Podsumowanie: Nina zmieniła się,nie do końca na złe nie do końca na dobre.Jednym słowem jej mocny charakter odsłonił sie w drugim sezonie tuż po...rozstaniu.Czyżby nie może się z tym pogodzić?


2.Amber Millington
Pierwszy sezon: Amber na początku to typowa blondynka.Gdy dołącza do Sibuny staje się ciut inna.
Drugi sezon:Dziewczyna w drugim sezonie staje się również inna.Popatrzmy na sytuacje z Alfeym " O tym to ja sama zadecyduję"-to zdanie potwierdziło nas w fakcie że Amber lubi rządzić.Czy to źle?A możne jednak dobrze?W Sibunie nie za bardzo wychyla się do przodu - może z racji tego że nie zna historii Egiptu tak jak np.jej przyjaciółka?W każdym razie nasza kochana Amber może nieznacznie zmieniła się drugim sezonie ale zawsze coś.
Podsumowanie: Coś czuję że jej prawdziwe "JA" jeszcze nas zaszokuje.

3.Patricia Williamson
Pierwszy sezon: To można nazwać ostrym charakterem.Ta dziewczyna już od pierwszych minut mogła by się wydawać oschłą i nieprzyjemną.A ona tylko chciała aby jej przyjaciółka się odnalazła.Cóż Amerykanka nie przybyła w dobrym momencie.
Drugi sezon: Drugi sezon nie przyniósł na pozór nowych zmian w jej osobliwym charakterze.Joy się odnalazła a buntowniczka ( już od pierwszego sezonu) przyjaźni sie z Niną.Jednak to tylko pozory.Bo dziewczyna poznaje Eddie'go i mimo że na początku go nie lubi powstaje między nimi chemia.Czy w obliczu zakochania zmieni swoje nastawienie i jej wygórowany charakter stanie się inny?Nie wydaje mi się jednak zmiany są często minimalne a ważne.Panna Williamson na pewno zaszokuje nas swoim zachowaniem.
Podsumowanie:Patricia zmieniła się.Nie jest już taka oschła i nieprzyjemna jak byłą na początku.Mimo że dalej pozostaje przy swojej buntowniczej naturze - śmiało mogę powiedzieć że stała sie przyjemniejsza.

To tyle na dziś bo ja padam z nóg.Idę spać ;D
Pytanie do Was :
Jaką inną karę mógłby stosować Victor na mieszkańcach Domu Anubisa gdyby coś przeskrobali?


Mariola
Sibunaaa <333



7 komentarzy:

  1. Yay, mój pomysł! *-*
    Victor - poza sprzątaniem domu szczoteczką - mógłby ich od razu po lekcjach zamykać w pokojach. Wiem, denny pomysł, ale dzisiaj nie myślę, za mało snu. :c Ale gdyby ich faktycznie zamknął, to Sibuna miałaby akcję - ucieczkę z pokoju do podziemi, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślisz czasem o karierze pisarki albo coś ?
      hehehe

      Usuń
    2. A żebyś wiedziała, myślę. :D Ale weny mi brak ostatnio. :c

      Usuń
    3. Oooo to wspaniale ! Ja myślę że twoja wena wróci szybko!

      Usuń
  2. Mógłby kazać dawać "korepetycje" młodszym, np. Poppy. Śmiesznie by było. Alfie dający korepetycje... hah. Albo Amber!Już to widzę!!!

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kreatywne ! No ja też ! Byłby ubaw na całego !

      Usuń
    2. Ja tak samo ! Śmiesznie by było!

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy