Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 26 lipca 2012

Moje zdanie + info.+inne

Siemkaa..!
Informacja - ankieta będzie jak ogarnę czemu pisze że jest zamknięta. Ale spoko poradę sobie...może....=)

MOJE OSOBISTE ZDANIE NA TEMAT NINA VS JOY :

Prawie każdy blog pisze o tej "wojnie" - mówiąc ostro.W pierwszym sezonie Nina była ulubienicą każdego , teraz gusta się zmieniają.Każdy ma prawo polubić kogoś innego bardziej.Ja to rozumiem ale irytuje mnie że fani Niny wyjeżdżają na fanów Joy i vice versa.Prawdziwi , oddany fan HoA lubi każdego!Dostrzega jego zalety i wady.Ani Nina ani Joy nie są bez winy.Ale zobaczymy....To Fabian zerwał z Amerykanką - ta przecież by go nie zmusiła żeby z nią chodził.Gdyby to ona zerwała to raczej losy naszych bohaterów potoczyły by się całkowicie inaczej- z mojego punktu widzenia.Joy narobiła przykrości Ninie ale ta w sumie tak samo.Ja lubię Ninę bardziej od Joy ale kiedy tej pierwszej nie będzie w TDA będę za -Jabian! Zagrania Panny Mercer początkowo mnie denerwowały - te nie fair, jeszcze zanim cały incydent zerwania się ukazał w TV.Więc proszę Was nie najeżdżajcie na siebie.Szanujmy się na wzajem!Cieszmy się ostatnimi kadrami z udziałem Nathali Ramos - zapamiętajmy ją miło żebyśmy mogli wspominać jej śliczny uśmiech i wyjątkową osobowość.Zadajcie sobie pytanie :Czy aby na pewno nie chodzi o zmianę jej charakteru?A możne o to że aktorka która gra Ninę odchodzi?".Wszystko możliwe , że złość na aktorkę niektórzy przenoszą także postać graną tj.Ninę Martin.To tyczy się dla anty fanów - czy jak to nazwać-Niny.Ale dla anty fanów Joy też coś mam."Jak w byście się czuli gdyby Wam odebrano na dłuuugi czas prawo do spotykania sie ze znajomymi?".Zrozumcie ona po prostu chce być lubiana - jak kiedyś!Ona po prostu chce aby wszystko było jak dawniej.
Lubię Ninę i Joy ( chodź bardziej odpowiada mi ta pierwsza) ale nie prowadzę wojen.Wyrażam opinię i chce zarazić poglądami czytelników-w sensie że każda ma wady i zalety które trzeba uszanować.A przecież to tylko film! To powinno nas łączyć a nie dzielić!


Mam nadzieję że ktoś to przeczytał.
A teraz odpowiedzi na pytanie :Za lo lubicie/kochacie HoA?

Alex13-
Za zagadki, tajemnice, klimaty - minimalne, ale są - fantasy, etc. :D
Do tego świetnie połączone poszukiwania skarbu i sekrety z normalnym życiem nastolatków, elementami komediowymi i romansami. :>

Smerfetka290101
TDA jest wspaniałe ponieważ wszystko jest genialnie do siebie dopasowane. Zagadki, strach przed Rufus'em czy Senkharą, ekscytujące momenty grozy, ale i żarty, nastroje komediowe , i sceny romantyczne podnoszące ciśnienie. Do tego szukający Victor, a potem jeszcze Vera, no i ten cały zbieracz wraz z Jasper'em. Zagadki do czegoś prowadzą i "zabawa" uczuciami do innych osób też do czegoś prowadzi. Każdy genialnie odgrywa swoją rolę. Nastoletnie problemy i uczucia+zagadki i nieodkryta, egipska tajemnica= Nie pokonane Tajemnice domu Anubisa!!!


DZIĘKUJĘ ZA UDZELENIE ODPOWIEDZI =)

Amber trzy krotną mistrzynią ping-monga do lat 13 trzy razy pod rząd! - TEGO SIĘ NIE SPODZIEWAŁAM! Buhahahahahahah!


Lousia dala na Twittera nowe zdjęcie.Podpisane "Paw"-chodzi o kolczyki z pawimi oczkami :)

Na dziś tyle.!No sorki!Jutro dokończę pomysł Alex13 i dużoooo niespodzianek!

Pytanie dla Was:
Jak czujecie się po oglądnięciu odcinka HoA.Wyjątkowo a może dziwnie itp?
Też opublikuję !


Mariola
Sibunaaa <333 

6 komentarzy:

  1. Przeczytałam twoją jakby to powiedzieć : (głupią) przemowę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam. ;D Mnie już ta "wojna" irytuje, po dłuższym czasie stwierdzam, że nie biorę żadnej strony! xd
    A na dokończenie pomysłu mogę poczekać. :P
    A teraz odpowiedź na pytanie:
    Mimo, iż odcinki drugiego sezonu widziałam wcześniej, to teraz wydają mi się jeszcze bardziej ekscytujące - zawsze po obejrzeniu kończę z miną, jak na tym obrazku:
    http://nicolakirk.files.wordpress.com/2012/03/face_shock.jpg
    Aż chce się oglądać następne odcinki, z ciekawości, "co będzie dalej". :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hhah mina zajebistaaa!
    Rozumiem =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, a ja tej wypowiedzi nie przeczytałam, bo uważam tę "wojnę" za głupią i nie chce mieć z niż nic wspólnego. ;)A odcinki są genialnie ekscytujące!

    smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy