Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 10 lipca 2012

Smutne....

Cześć! Dopiero wróciłam z imprezy urodzinowej ! Wow , było super.

Ok a teraz  mam złą wiadomość.Mój humor się zepsuł przez Anonimowego kolegę lub koleżankę.Usunęłam te komentarze , nie chcę ich widzieć.Możecie wyrażać swoje zdanie ale bez reklam !Tak trudno napisać ze mi się nie podoba i czemu ? Tylko trzeba wyzywać ? Proszę o to te piękne komentarze :

Warto dodać że sibuna to na tym szajskim blogu SIBNUA. Jaki żal! Jeżeli chcecie zobaczyć naprawdę FAJNY BLOG odwiedźcie http://tda-ciekawostki.blogspot.com/

TAM PRZYNAJMNIEJ NIE MA TJAMENIC DOMU ANUBISA I SIBNUA!!

ŻALLLLLLLLLLLLLLLL DO ENTEJ POTĘGI
Usuń
A I CIESZ SIĘ MASZ JUŻ UPRAGNIONE 5 KOMENTARZY ( JAK NIE BĘDZIE 5 KOMENTARZY TO ZAMKNĘ TEGO SZAJSKIEGO BLOGA)

TAK NAWIASEM MÓWIĄC ZAMKNIĘCIE TEGO BLOGA WYSZŁOBY WSZYSTKIM NA DOBRE


Co ty masz do mnie i tego bloga?Co ty masz również do Alicji która jest założycielką tego bloga i moją szefową?! Obrażając bloga obrażasz też osoby  pracujące na nim!  Dopóki Ala będzie chciała prowadzić bloga - zapewne go będzie prowadzić. Z łaski swojej napisz nie jako wszechwiedzący anonim tylko z konta ! Wiedz że wszystkie komentarze które napiszesz pod moja notką ( Ala raczej sama zadecyduje o tym czy usunie czy nie )zostaną usunięte!!!Nie mam zamiaru znosić tego że nie masz szacunku , jak tak ci przeszkadza to to uzupełnij i nie wyzywaj bloga i nie reklamuj tu innych.Jeśli jesteś mądrym człowiekiem to przestań bo to nie ładnie.Zawsze możemy sprawdzić IP i cie zajść :)


Oooo Anonimie bądźcie  pozdrowiony! Wiem że mimo wszystko to tylko 2 komentarze ale trzeba działać u źródła.


Mariola
Sibuna <333

P.S 
O co chodzi z tym wątem :
Warto dodać że sibuna to na tym szajskim blogu SIBNUA.
?????

Anonimie wiedz że jeśli napiszesz z konta i to tego nie usunę - przynajmniej ja  ....


11 komentarzy:

  1. Ja też nie wiem, o co chodzi z :"Warto dodać że sibuna to na tym szajskim blogu SIBUNA.". Ale jeśli te Anonimki nie przestaną pisać na blogach takie obraźliwe komentarze, to zgłaszam to do bloggera, a oni wyplewią te chwasty za pomocą IP!! Nikt nie będzie obrażał moich bloggerskich kolegów i koleżanek (choć się w ogóle nie znamy, ale łączy nas jedno: mamy konto na bloggerze ;DD)!! Grrrr. Ogarnijcie się, a jak nie, to miejcie odwagę coś napisać ze swojego konta, bo wiem, że niektóre takie "chwasty komentatorskie" je mają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowita rację....Mimo że pisze od 10 dni to się przywiązałam do tego :) I do was kochani :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Summer :) A ja wiem o co chodzi z Sibnua. Jak były Gify to litery były poprzestawiane i ktoś się czepia!! Ale to ludzie@! Każdemu może się coś pomieszać!!!! I może to nie najlepszy sposób, ale może skasować Anonimków?? Jak myślicie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz czasem , ktoś pisze z anonimka.... Alicja powinna zadecydować bo to bardziej jej blog niż mój :)

      Usuń
    2. Amber/Marzena ma rację. Najlepiej skasować Anonimków. Będzie spokój raz na zawsze :).

      Usuń
    3. a ja tam nie popieram tego pomysłu. W końcu 2/4 komentarzy to Anonimki, a to, że jednemu się coś nie podoba, to nie znaczy, że trzeba kasować wszystkich. Też kiedyś pisałam z Anonima i nie byłoby mi miło, gdyby ktoś tak po prostu mnie "skasował". Lepiej zatwierdzać komentarze.

      Usuń
    4. Tak Megi masz cząstkę racji , ale decyzję musi podjąć Alicja bo to jej blog.

      Usuń
    5. Co racja, to racja, to w końcu blog Alicji.

      Usuń
  3. Nie przejmuj się nim on po prostu zazdrości wam że macie lepszego bloga od niego/niej żenada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się , ale jeśli ktoś chce wyrazić swoja opinię to może ale tak jak mówię bez obrażania bloga i bez reklamy.Bo to podchodziło do reklamy ;/

      Usuń
  4. Nie przejmuj się tym Anonimem - jest wiele takich, którzy krytykują, a sami dobrych nie potrafią zrobić. ;)

    I przepraszam za samą siebie, bo mnie wychwalał, jak Ciebie obrażał. Sorka. :c

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy