Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 7 lipca 2012

Eddy!

Siemka!
Już drugi raz dziś piszę , sama nie wiem czemu.Chcę rozładować złość w sposób odmienny niż zwykle - bloggowanie a nie bicie mojego brata ( tak mam dwóch barci i biję tego starszego a on mi oddaje hehehe jak rodzeństwo ).
Notka z dedykacją dla Megi;* - no i wybacz mi że wcześniej go nie zrobiłam :(

  

Opis ogólny:Amerykański punk.Przyjechał tuż po tym kiedy odjechał Mick.Eddy jest męską wersją Patrici - złośliwy i sprytny.Czy jednak zmieni się pod wpływem ostrej dyscypliny Victora?
Metamorfozy: ------------
Kolor włosów: Blond
Kolor oczu: Ja widzę ( nie na tym zdjęciu ) niebieskie
Związek:My wiemy że buntowniczka Patricia zawróciła mu w głowie.I vice versa ( czy coś xD)
Przyjaciele:Widujemy go właściwie zazwyczaj samego - ale odzywa się do wszystkich.Może jeszcze nie poznał ich wszystkich dobrze?
Pokój dzieli z : Fabian Ratter - obyśmy zobaczyli jak się tam urządził.
Rola w Sibunie:Długo się zastanawiałam czy mam napisać ten wątek.Zdecydowałam ze napiszę gdyż jest on Osirionem Niny - co znaczy że tylko on może ją ochronić , jednak w tej roli zobaczymy go na samym końcu =(
Gra go : Brukley Duffield

A teraz wstawię dużooo fotek i gifów z Eddy'm tylko po to żeby ta notka nie była taka pusta:

Jarome powiedział żeby nic nie mówić - słabo z moim angielskim , ale chyba coś w tym stylu


To już widzieliśmy w TV....

....I to też....

Oooo! A tego jeszcze nie! Mara i Eddy ? Hmmm i aparat - chyba że Mara wraz z Eddy'm robią materiał do gazetki szkolniej.

 I jemu chyba nie przeszkadza że Mara zasnęła na jego ramieniu...

Brukley i Jade - ładna była by z nich para , poza serialem ;P



Na dziś to już na pewno koniec.Wyczaiłam fajną stronkę z gifami które każdy może udostępniać!

Kiedy wróci Alicjaa ,pogadam z nią czy mogę zamieszczać czasem kartki z pamiętnika osoby która wybierzecie wy poprzez ankietę.Ale nie chcę Wam nic więcej mówić gdyż jestem nowa i nie chce wylecieć.Ponieważ Ala pisze scenariusze , gdybym pisała i ja inne pomieszało by sie wam.Ale jeszcze nic pewnego.Muszę pogadać z Alą.


I pytanie do Was :
Czy Vera i Victror do siebie pasują???


Mariola
Sibuna <333

5 komentarzy:

  1. Dziękuję ;) Uwielbiam Eddie'go ♥
    A co do Vectora (Vera + Victor = Vector. Sama wymyśliłam ;D) to uważam, że bardzo do siebie pasują. Oboje są tajemniczy i nie są zbyt pozytywni.

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NMZC Megi ;)

      Vector - yhmmmm nazwa niczego sobie

      Usuń
    2. NMZC , miło wiedzieć że ci się podoba w końcu notka z dedykacją dla cb.

      Vector - ymmm nazwa niczego sobie :D

      Usuń
  2. Co do Mary i Eddie'go - szukali "ducha Domu Anubisa", to w późniejszych odcinkach. :P
    Victera... YES!! ^.^

    A ja jakoś nie shippuję Jade i Burkley'a...oni sami nawet potwierdzili, że nie są razem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć.Nie oglądam angielskich odcinków , więc wszelkie takie informacje bardzo mnie cieszą.

      Wiem , ale wydaje mi się ze do siebie pasują.Ale przecież jak nie czują do siebie niczego to ja im nie każę :)

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy