Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 19 lipca 2012

Informacja ;D

Notka z informacją.U mnie teraz była burza i nw czy jutro też czasem nie będzie ;/.Nw po prostu" Brak notek sponsoruje nasza kapryśna pogoda".Nie oglądałam odcinka TDA dzisiejszego może o 20.05 oglądnę.Zobaczę.Ale codziennie dodawać notki to mój obowiązek - więc jest tyle ze z informacją.
Trzymajcie się.Mam nadzieję że u Was nie było takich burz i anomalii pogodowych jak słyszymy w TV ;/

Mariola
Sibunaaa<3

2 komentarze:

  1. U mnie była taka przelotna burza, chyba dwa razy dzisiaj...ale prądu mi nie zabrało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj tak padało i burzyło , ze nic nie widać było przez deszcz. Wyrywało i przewracało wsztstko

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy