Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 1 lipca 2012

Witajcie! zdjecia + inne

Witajcie! Na samym początku chciałabym podziękować Alicji za to że mnie zatrudniła.Sama nie wierzę że mi się udało.Nie liczcie z mojej strony na cud , to mój pierwszy blog i początki  będą trudne , ułatwcie mi pracę komentarzami , nie tylko do moich notek ale także do notek Ali.Coś o mnie : mam 12 lat już za 13 dni - 13-naście.Od września idę do gim. =(. Lubię tańczyć i śpiewać , kocham HoA i tak jak już wiecie mam na imię Mariola.





Najpierw gif z Niną Martin - Sibuna <333
Źródło:Grafika Google , sezon 1 HoA


Mina Anwar - serialowa Trudi , wow wyszła ślicznie , a wy jak myślicie ?
Źródło:Grafika Google , zdjęcia z sesji


 Kadr z niemieckiej wersji HoA -u Nich skrót ten brzmi DhA - Das Haus Anubis - widzimy na nim Fabiana Rattera  i Ninę Martin  u nas, u nich Daniela Guternberga i  Ninę Martens ( z tym Danielem i jego nazwiskiem to mi sie kojarzy z pierwszą ruchomą czcionką - Ha wiem to z historii ). Musze Wam powiedzieć że nie wiem o co tu chodzi o_O !
Źródło:Grafika Google , DhA sezon ???


Przepraszam że tak krótko , ale w domu komputer nie jest tylko mój - jutro dodam coś o niemieckiej obsadzie - w pojutrze kolaż z Nathalią -  ma urodziny !


Aha i jeszcze jedno :
 Eric Sweet (Paul Anthony-Barber) – dyrektor szkoły, ojciec Eddiego, świetnie zna j. egipski. - WTF?!Chodzi mi o to że jest ojcem Eddiego! Eddi Miller czy Eddi Sweet - które lepiej brzmi ?


Mariola
Sibuna <333




2 komentarze:

  1. Super notka ! ♥
    Chyba nie musisz podawać źródła, moim zdaniem to tak dziwnie wygląda w notce ;p
    Ale jak na pierwszą notkę jest świetnie :) Życzę sukcesów w prowadzeniu bloga :]

    Pozdrawiam,
    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię ;PHmmm....Przyjmę sobie twoją radę do serca i postaram się naprawić.
      Dzięki za to życzenie.Pozdrawiam ;P

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy