Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 27 lipca 2012

Niespodziankowa notka =D

Siemkaa!
Dziś dokończę pomysł  Alex13 i zrobię masę różnych rzeczy!Jednym słowem dla każdego coś fajnego !
Dalej jak chcę robić ankietę to mi wychodzi że jest zamknięta a wpisuję że np.do 5 sierpnia ;/ Chyba nici z "Postaci Miesiąca" ;C

"Mocne charaktery bohaterów Tajemnic Domu Anubisa cz.2" - pomysł Alex13

Pierwszy sezon: Zwykły , niczym nie wyróżniający się charakter grzecznej i milutkiej panienki.To obraz Mary w pierwszym sezonie.Czy aby na pewno?Mimo zasad których trzyma się ta ułożona dziewczyna , na niedługo zostaje buntowniczką.Ale rezygnuje.Miłość do Micka odmieniła ją ...znacznie.Stałą się pewniejsza siebie i bardziej ryzykowana - że tak się wyrażę :)
Drugi sezon:Początkowo kontynuacja sezonu pierwszego.Nie stety  rozstanie z Micki'em mimo wszystko zostawiło "uszerbek" tego co było.Ale zapewne nie na zawsze;D
Podsumowanie: Wcale nie taka kujonica jak myślą wszyscy.Mara mimo swojej grzecznej natury potrafi pokazać jaka jest na prawdę...choćby i ta styułacja z Verą...

Robię dziś po jednej osobie :)

OGŁOSZENIA PARAFIALNEEE ( niekryty krytyk BIJACZ!):
 POOO PIERWSZE:
-Za niedługo bo dokładnie pierwszego sierpnia upłynie miesiąc odkąd napisałam tu pierwszy post.Chcę abyście na tego oto e-maila :niki555@interia.eu lub nikaadne@gmail.com wysyłali propozycje notki SPECJALNEJ!Czyli między innymi:co chcecie zobaczyć w tej specjalnej notce , zdjęcia i gify które chcecie abym tam zamieściła,opowiadania związane z HoA,uwagi i miłe słowa (wasze komentarze o moich notkach) jednym słowem to wy stworzycie tą notkę JAKBY.Oczywiście notka ta będze 01.08 wiec PILNUJCIE CZASU CZYTELNYCYY...tak po Shenerzaściemu (?)Aha no i w temacie że na notkę specjalną czy coś w tym stylu ;D
 POOO DRUGIE
-POSTAĆ MIESIĄCA - wybierzecie ja wy ale....ankieta nie chce zemną współpracować gdyż cokolwiek napiszę efektem końcowym jest "ankieta zamknięta". Postaram się działać ale nw co uda mi się zdziałać :)
 POOO TRZECIE
-Na e-maile które podałam wysyłajcie coś cały czas.Jakieś prośby , zdjęcia które macie dotyczące HoA np.macie jakąś gazetkę i w niej jest np.zdjęcie kogoś z obsady itp.No wy już wiecie co mi tam napiszecie.

I przechodzę to zdjęć z Twittera :
Na początek Twitter Lousi - czyżby imprezka ?

A tu serialowa Willow ( od 3-go sezonu ) na kanapie w stacji Nickelodeon.Nie wiem czemu ale wyglądem pasuje mi do HoA- zobaczymy jak to będzie.


To z Twittera Alexa a z nim : Brad , Patrick ( ze Spangebob'a ),Tasie oraz on sam Alex.



Z Twitter'a Tasie D. serialowej Mary podpis pod zdjęciem "Kocham moją małą Pokachomtas"



Z Twitter'a Brada - jakiś bilet ? Hmmm....




Całą notkę robiłam ok godziny!Ale to nie koniec :


Zadziwiające spojrzenia Very Devenish





I to tyleeee!
Aha zapomniałabym!

Dziś znów stacja Nicka się pomyliła.Zamiast dać wczorajszy odcinek i nowy , dała odcinek ze środy i z czwartku.No cóż pomyłki się zdarzają , ale jak tak będzie dalej to to wszystko potrwa gdzieś do listopada ;D Zobaczymy co Nickelodeon Polska ( na fb) odpisze fanom ....

Pytanie na dziś :
Jaką postacią z HoA najbardziej chcielibyście być?

Mariolaa
Siobunaaa<333 

P.S
ODPOWIEDZI WCZORAJSZEGO PYTANIA :
Alex13
Mimo, iż odcinki drugiego sezonu widziałam wcześniej, to teraz wydają mi się jeszcze bardziej ekscytujące - zawsze po obejrzeniu kończę z miną, jak na tym obrazku:
http://nicolakirk.files.wordpress.com/2012/03/face_shock.jpg
Aż chce się oglądać następne odcinki, z ciekawości, "co będzie dalej". :D

 Smerfetka209101
 A odcinki są genialnie ekscytujące!

DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDZI I PRZEPRASZAM ZE TYLE CZEKALIŚCIE NA NOTKĘ !





9 komentarzy:

  1. Super notka.Ja chciałabym być postacią z HoA Patrishią.
    Przyśle ci jutro pomysł na notkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzienki!Wiesz ja tak samo!
    Spoko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona postać z naszego ukochanego serialu , no a raczej taka na te "sierpniowe wybory" to Amber. Jak już z powyższym to chciałabym , być Amber.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to szykuje się złożona odpowiedź...;>

    Z tą ankietą, to nie fajnie. ;/ Ale nie jesteś sama - moja też ostatnio szwankuje. Korzystam z przeglądarki Internet Exploder i mogę, maks. cztery odpowiedzi dodać, nie więcej. -.-
    Co do mojego skromnego pomysłu (;D) - wolałam Marę w pierwszym sezonie. Ta teraz coś mi nie pasuje...może to dlatego, że będzie z Jerome'm, a tej ich pary po prostu nie toleruję?
    Dzisiaj nie myślę zbytnio, ale jeżeli się uda, to może podeślę jakiś pomysł. :3
    Louisa jakoś mi nie zastąpi Niny - podobnie, jak ta cała Alexandra. Nie oceniam ich od razu, nawet nie widząc gry aktorskiej, ale po prostu...po prostu naszej Wybranej nikt nie zastąpi.
    A Tasie, Klariza i Ana mają od kilku dni manię na te lalki Disney'a. :P Pocahontas, Jasmina i Kopciuszek/Śpiąca Królewna. xd

    I na koniec: odpowiedź na pytanie. ^^
    Ja chyba mogłabym być Patricią z pierwszego sezonu - z wyglądu byłyśmy trochę podobne, no i bym mogła zgrywać wredną. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chyba najbardziej z charakteru podobna jestem do... Joy? Trochę Mary? Jakoś tak. ;) Gdybym miała pomiędzy nimi wybierać, to pewnie wybrałabym ............ Nie wiem. ;) Jedna i druga jest fajna. ;)

    Smerfetka290101

    PS Fajna notka. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy