Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

3 dni

Hej.Mam dla was wieść, że wyjeżdżam. Notka nie pojawi się dziś, jutro i pojutrze, a potem już wracam. Kalendarz niestety troszkę się przesunie m.in. przed wyjazd, ale też dlatego, że przygotowywałam się do konkursu graficznego. W każdym razie jak już wrócę zajmę się 100% tylko kalendarzem, który z resztą jest już napoczęty. ;)

Wikaa999 lub Justyna Kosakowska: Mam prośbę. Powiadomcie Natalię, że jeżeli planuje na najbliższy czas 2 etap konkursu graficznego, ja nie będę mogła wziąć udziału, ponieważ wyjeżdżam na wieś, a tam nie ma netu. Bardzo chciałabym, żeby ten 2 etap nie przeszedł mi koło nosa, ponieważ wierzę, że mam możliwość przejść dalej. Mogłabym sama napisać o tym Natalii, ale nie wiem czy odbierze, a od szefowej, lub dobrej koleżanki na pewno.

Odpoczywajcie ode mnie, bo potem będzie ostro. ;)

Głosujcie również w ankiecie, bo walka jest zażarta.


Pozdrowienia śle...

Smerfetka290101

EDIT:

Wklejam jeszcze button TEGO bloga, aby na swojej podstronie Polecane blogi umieścił naszego bloga. ;)

2 komentarze:

  1. Już umieszczam się w polecanych na blogu :D Natalia chyba nie zauważyła... :P Bo z tego co wiem to ona siętym zajmuje.. Ale już dodaje :D

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy