Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 9 sierpnia 2012

Podziękowania.

cześć.
Blog zaistniał 22 grudnia.
Chciałabym podziękować wszystkim osobom odwiedzających tego bloga. Nieważne czy od początku, czy od niedawna... Po prostu dziękuję.
Dziękuję też wszystkim byłym współpisarkom. Np. Pauli, która odeszła, ale była genialna. Ale niestety kiedyś pisała z Kylą (też tu kiedyś pisała :D) i napisała o mnie kilka niezbyt fajnych słów :(
Teraźniejszym Administatorkom - Marioli i Zuzi <3 Jesteście wspaniałe.!
Dziękuję Megi;*, która wysyłała do mnie scenariusze.
Tori - która była tu chyba od początku.
Anonimom, milszym i mniej milszym.
Alex13 - która od jakiegoś czasu komentuje prawie każdy post.
Natalii i Justynie - z bloga wikaa999-houseofanubis.blogspot.com za wszystkie rady :)
Wicee999 - która złożyła mi spóźnione 100 lat (pamiętam jeszcze:D )
Trixi;* - za przyjęcie mnie na tda-tda-tda.
Wikkka - za to że mogłam się wypowiedzieć na Twoim blogu :)
Adzie Schmidt - za pierwszy komentarz na tym blogu :P
I wszystkim o których zapomniałam. - Wiedzcie, że Was wszystkich kocham <3

Aliciaa.

6 komentarzy:

  1. TAK!!! Dzięki, i na serio gratuluję ci takiego bloga. Co prawda, ja nie czytałam go od początku, ale wiem, ze chciałaś już kiedyś odchodzić. Dobrze, ze zostałaś, pamiętaj, nie warto się poddawać. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci dziękuję, że zrobiłaś takiego wspaniałego bloga. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. :))
    Dziękuję...ale bardziej dziękuję ze stworzyłaś takiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętasz jeszcze te moje spóźnione 100 lat?? Nie mogę w to uwierzyć :P

    Ja również gratuluje ci genialnego bloga :)

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, nie ma za co ;**
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy