Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 8 sierpnia 2012

Scenariusz nr.4 + zdjecia+ inne

Siemkaa.!
Wkręciłam sie z tymi scenariuszami ale dziś taki krótszy :)

PIWNICA:
Victor:Fałszywy alarm , nikogo nie ma.../odchodzi/
Nina:/patrzy na dziewczyny/
/puszczają się /
Amber:Wracajmy.Proszę.
Stowarzyszenie:Jodi enenanek(?)/w tle/
Patricia:Nic tu po nas...
Nina:Macie rację.Chodźmy.

KUCHNIA
/Nina wychodzi z tajnego przejścia/
Amber:Co to było?/krzyknęła/
Patricia:Ciszej blondynko!Ale to dziwne , przecież on nas widział stał na przeciwko nas !Patrzył prosto na nas!
Nina:Może zrobił to specjalnie?
Patrcia:Nie sądzę aby był tak mądry.
Amber:A ja sądzę że przybędzie mi zmarszczek na starość jak nie położę się spać.
/śmieją sie cicho/
Nina:To co na dziś tyle?
Patrcia:Tak.Sibuna?/znak/
Amber i Nina : Sibuna!/znak/
/rozchodzą się /


RANO POKÓJ ALFIE'GO I JEROM'A
Alfey:To jaki mamy plan na dziś?
Jerome:Cóż , moglibyśmy zrobił mały psikus...DYREKTOROWI!
Alfey:/cieszy się/Ok.Ale co to będze?
Jerome:Coś specjalnego!/poprawia krawat/
Alfey:Od kiedy ty jesteś taki ... no nie wiem porządny?
Jerome:Zdaje ci się!A teraz musimy wykraść ciasto czekoladowe Trudi.
Alfey:Po co?
Jerome:Chcesz wykonać żart stulecia?To słuchaj się mnie!
/wychodzą/


Mówiłam że będzie krótki?
 Zdjęcia
Taaa...dużo wiem :) Nie no to chodzi o te zdjęcia z udawanej  "randki"Mary i Jerom'a.

Boże jak on wyszedł na tym zdjęciu ;P

 
Czy ty też masz coś z Edd'iego?Hahahahah!Też tak jem bitą śmietanę ;D


 Sesja zdjęciowa udawanej randki Jary.OMG!To mnie rozwaliło!

Bez komentarza ;D


Hheeheh;D Profesjonalna sesja :)

Sibuna <3

The Sent Game

Patrcia i Joy podczas rozprawy Mary - tu Edd'y puścił kompromitujący filmik z udziałem P.Sweet'a :)


Na dziś tyle!
Przypominam o konkursie!
Konkurs polega na tym abyście wysłali swój pomysł na znak " firmowy " Sibuny.
Nie musicie pokazywać twarzy WYSTARCZY sam znak np.kciuk w górę.
Dzielony jest na jeden etap , ale jeśli dotrze 10 prac zrobię drugi etap głosowania.
To ja wybieram najlepszą pracę ale w przypadku II etapu czytelnicy.
Wysyłacie do 10 sierpnia , ogłoszenia 11 sierpnia.
Wysyłacie na e-mail : nikaadne@gmail.com 
Nagrody jeszcze nie wymyśliłam ale będzie to coś fajnego,3 miejsca podiumowe i jedno wyróżnienie.
Każdy dostanie dyplom uczestnictwa :) 

Pytanie do Was:

CO POMYŚLELIŚCIE KIEDY ZOBACZYLIŚCIE ZWIASTUN NOWEGO SERIALU NICK'A TJ.TDA.

Opublikuję i sama tez wam powiem :)



Bye:*
Mariola
Sibunaa<33 



5 komentarzy:

  1. Super notka:).
    Co taki krótki scenariusz :c.

    * też tak jem bitą śmietanę
    * Hahahaha to foto gdzie Mara leży na pianinie a Jerome na nim gra, rozwaliło mnie totalnie! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka ♥ Też tak jem bitą śmietanę ;) chyba wszyscy moi znajomi tak robią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna nota ♥ Ja zobaczyłam na internecie jak jeszcze był pierwszy sezon to pomyślałam że to będzie nudne ale później mnie wciągneło.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy