Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Informacje+ piosenki

Hejka. ;) Dzisiaj taka troszkę... naciągana notka, ale chodzi mi o to, ze po prostu mało w niej będzie treści. W każdym razie przechodząc do rzeczy:

Nie wiem, czy wiecie, ale ja bardzo zawiodłam się już nie raz na wikipedii, więc to, co wam tutaj podam może nie być do końca prawdą, gdyż jest to właśnie z wikipedii. Informacji mam 2:

1. Wikipedia podaje, że 3 sezon TDA będzie zawierał zaledwie 45 odcinków.
2. To już bardziej taka ciekawostka. ;) Powymieniam wam kraje, w których puszczane są Tajemnice domu Anubisa:  Stany Zjednoczone, Australia, Nowa Zelandia, Wielka Brytania, Irlandia, Filipiny, Brunei, Singapur, Indonezja, Malezja, Hong Kong, Macedonia, Węgry, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Argentyna, Chile, Urugwaj, Paragwaj, Boliwia, Peru, Ekwador, Kolumbia, Wenezuela, Meksyk, Gwatemala, Salwador, Honduras, Nikaragua, Kostaryka, Panama, Dominikana, Brazylia, Hiszpania, Kanada, Chorwacja, Włochy, Francja, Turcja, Afryka

O Mój Boże! Ile tego jest?! Nie wiem tylko, dlaczego nie wymienili Niemiec... dziwne. W każdym razie jest to niesamowite. ;)

A teraz chciałam się was zapytać które wykonanie podoba wam się najbardziej. ;)


1.


2.



3.

 Czekam na odpowiedzi w komentarzu. Mam tylko jeszcze jedną prośbę: Wysyłajcie pomysły na notki na e-mail zuzania@op.pl

Smerfetka290101


EDIT:Chciałam jeszcze dodać, że dzisiaj, 13.08 upływają 2 tygodnie od kiedy piszę na tym blogu, czyli inaczej mówiąc skończył się czas próbny. Można powiedzieć, że dopiero dzisiaj weszłam do naszej "trójcy" na prawdę. ;)

4 komentarze:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy