Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 8 sierpnia 2012

Wyniki quizu+Francis-dziecko+inne

Hej Ziomy i Ziomalki! Sorry, że nie pisałam, ale... Przez 3 dni "mieszkałam" u brata i jego dziewczyny, a więc  za bardzo nie miałam jak napisać. Ale teraz przejdźmy do notki. Więc nie dostałam żadnej propozycji na notkę. szkoda trochę, ale czekam dalej. Mój e-mail : zuzania@op.pl

Dziś wyniki quizu o mnie. Brały udział niestety tylko 2 osoby: Mariola Lorek, i Anonimek. Bardzo wam dziękuję.

Mariola Lorek- 5 poprawnych odpowiedzi
Anonimek- 2 poprawne odpowiedzi

Uważam, że i tobie Anonimku należy się nagroda m.n. za dobre chęci. Więc...
Mariola otrzymuje ode mnie 5 komentarzy na dowolnie wybranego bloga (napisz w komentarzu jakiego) , a Anonimek 2 komentarze. Tyle, ile było poprawnych odpowiedzi. ;)

A teraz odpowiedzi na wszystkie pytania. ;)

                       Poprawna odpowiedź          odp.Marioli        odp.Anonimka

1.Jestem...:                      b) Jestem szatynką ;)           b) szatynką        a) blondynką
a) blondynką          
b) szatynką
c) brunetką

2.Mój brat ma:                c) Mój brat ma 23 lata.;)      b) 13 lat              a) 3 lata
a) 3 lata
b) 13 lat
c) 23 lata

3.Moje drugie imię to:    b) Na drugie mam Karolina;)   c) nie mam...     c) nie mam...   
a) Barbara
b) Karolina
c) Nie mam drugiego imienia

4.Moje ulubione smaki frugo to:  a) Różowe ... ;)            b) czerwone...    a) różowe...
a) różowe, zielone, pomarańczowe
b) czerwone, zielone pomarańczowe
c) biała, zielone, pomarańczowe

5.Moje ulubione kolory to:    c) Lubię większość kolorów;)  c) prawie wszystkie  b) fiolet,róż...
a) czerwony, zielony, żółty, niebieski
b) fioletowy, różowy, czarny, biały
c) lubię prawie wszystkie możliwe kolory

6.Moje włosy są:                              b) Za ramiona ;)          b) dłuższe           a) krótkie
a) krótkie maksymalnie do ramion
b) dłuższe za ramiona
c) blisko pasa, do pasa, lub jeszcze dłuższe

7.Moja wychowawczyni uczy:         a) Matmy :/                a) matematyki      b) polskiego
a) matmy
b) polskiego
c) historii

8.W której części roku się urodziłam?  a) 29 stycznia         a) styczeń-...             c) wrzesień-...    
a) styczeń-kwiecień
b) maj-sierpień
c) wrzesień-grudzień

9.Jaki mam znak zodiaku:                 c) Wodniczek             b) koziorożec             c) wodnik
a) waga
b) koziorożec
c) wodnik

10. Jestem:                                         c) Z tych wyższych      b) przeciętna          b) przeciętna
a) niska
b) przeciętna
c) z tych wyższych


Tak więc prezentują się wyniki. Jakieś pytania- do komentowania!!!


Znalazłam parę zdjęć Poppy..., a właściwie Fracis kiedy była mała. ;)






I jeszcze 2 inne zdjęcia. Any grającej na małej, różowej gitarze, i planu 3 sezonu TDA. ;)




I to na tyle. ;) Bierzcie udział w konkursie Marioli. Sama już wysłałam do niej pracę... ;)

_ E E _ I E              M,A,T


Wygląda na to, ze niezbyt chcecie zgadywać, więc dam wam podstawową literkę "E" i jeszcze jedną- "I". Teraz to już nie problem zgadnąć. ;)

Hasło nie jest zbyt trudne, gdyż jak zgadniecie jeszcze z 2 prawidłowe literki, to wszystko stanie się jasne. ;) A więc do roboty!

KOMENTUJCIE!!!

Smerfetka290101



PS Niestety muszę dodawać tyle literek, bo nikt nie chce zgadywać, a już nie mogę bardziej zmniejszyć puli pkt, niż do 3. 

3 komentarze:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy