Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 11 sierpnia 2012

Kalendarium+Pamiętnik

-Witajcie ludzie!- powitała was dziarskim tonem Zuzia.
-I UFO.- dodał niepewnie Alfie.
-Mam dziś dla was...- kontynuowała niezrażona Zuzia.
-Co dla mnie masz?- zapytała podekscytowana Amber.
-Mam dziś dla was porcję...
-Porcję? Coś smacznego? Ale, wiesz, ze nic nie dorówna ciastom Trudy? - znów przerwał Alfie.
-Mam dziś dal wam kontynuację....
-No to kontynuuj.- zezłościła się Patricia.
-Mam dziś dla was- mówiła wściekła Zuzia- następną część pamiętnika.
-O to super, bo tamta się zakończyła w takim momencie...- powiedział uradowany Jerome.
-Super, ale zanim, muszę wam powiedzieć, że wstawiam ankietę. Mam pewien pomysł z kalendarzem. Mogłabym zrobić taką podstronę z kalendarzem i tam zapisywałabym kiedy macie urodziny. Aby się tam znaleźć musielibyście napisać na mojego e-maila, podać które to urodziny i coś o sobie, np.

Hej, jestem Zuzia, urodziny mam 29.01, są to moje 12 urodziny. Moją ulubioną postacią jest Mara Jaffray i Fabian Rutter. Moimi ulubionymi kolorami są żółty i czerwony. Moim zdaniem najfajniejszym odcinkiem jest odcinek nr 34, bo tam pierwszy raz pocałowała się Fabina, która jest moją ulubioną parą.

I tak dalej. Oczywiście to co tu napisałam jest zmyślone, ale chciałam podać przykład. Informacje o was są mi potrzebne do prezentu oczywiście. Głosujcie w ankiecie, czy jesteście za. ;) A jeszcze powiem, że prezentem będzie jakiś coś... znaczy... np. jakiś obrazek właśnie na podstawie tych informacji.Możecie podać co konkretnie chcecie, np. że chcecie mini kalendarz z Nathalią Ramos, albo tapetę na pulpit o wymiarach... A więc... GŁOSUJCIE!!!!

-Ale przynudzasz.- stwierdził Jerome.
-Dodaj już ten pamiętnik, bo ludzie umierają, i będziesz miała mniej wyświetleń!-dodał Alfie.
-Ogarnijcie się, to było ważne, co ona powiedziała!- krzyknęła Patricia- ale swoją drogą mogłabyś już dodać ten pamiętnik.
-Dobra, spoko, już dodaję.- powiedziała szybko zdezorientowana Zuzia.
-To ja rozumiem.- powiedział Jerome.-Ale wiesz... nie powinno się czytać czyjegoś pamiętnika, to nieładnie.
-No, Jerome ma racje.- dodała dobitnie Amber.
-Ale ja mam zaświadczenie od Niny.- pokazałam im papier z napisem: Ja, Nina Martin wyrażam zgodę na publikowanie kartek z mojego pamiętnika Zuzannie F------ . Z poważaniem, Nina Martin.
-O, to zmienia postać rzeczy.- powiedział Jerome.
-To zaczynamy!- krzyknęła Patricia.

12.09.2012r.
Hej!
    Musiałam przerwać pisać, bo "upadła szpilka", ale już dokańczam.
    -A jednak Nino. Kate, a raczej Alice to twoja kuzynka.- stwierdził Fabian z żalem.
-Niestety ta...
-szybko, dajcie jakąś kartkę i coś do pisania!- przerwał nerwowo Fabian.
Podałam mu kartkę leżącą na stoliku w salonie i długopis.
-Chwila, zanim się w tym wszystkim nie pogubiłem...
-Co ty robisz?- zapytała Amber.
-Rysuje drzewo genealogiczne. Patrzcie.


-Nad kreską to jest kto to dla Niny, a pod kum jest ten ktoś dla Kate. Czyli tak: Nina miała matkę i ojca. Ojciec Niny miał siostrę, która miała męża i córkę- Kate/Alice. Kate/Alice mówi, ze wyjechała z wujkiem, Rufusem. Więc...
-Mój ojciec nie nazywał się Rufus.-wyprostowałam.
-No ok., czyli to musi być albo brat ojca Kate, albo brat twojego ojca, Nino.
-To ma sens.- powiedział Eddy.- Jest, znaczy... Czy twój ojciec miał brata, Nino?
-Nie wiem, ale jest to możliwe...
-Ale wracając.- zaczął znów Fabian.- Kate mówiła również, że Sara, to jej babcia. Gran, to babcia od strony matki, tak?
-Tak.
-Więc jest możliwe, że babcia od strony ojca, to była Sara...
-Ale niekoniecznie, bo Sara mogła być matką ojca Kate, a nie matki.- powiedziałam.
-Tak, masz rację, ale w tej sprawie nie możemy być niczego pewni.- rzekł Fabian.
-Zadzwonię do babci, może ona coś nam pomoże.-powiedziałam.
-W tej sytuacji nie możemy być czegoś niepewni, bo trzeba będzie postawić dowody Kate przed nosem, żeby nie mogła się czego przyczepić.- stwierdziła Patricia.
-Musimy być wszystkiego pewni.- dodała Amber.
-Słuchajcie, a co z tym szyfrem?- zapytał Alfie.
-Poczytam coś o ty6m.- zaproponował Fabian.
-Dobra, późno się zrobiło, zaraz "spadnie szpilka".- stwierdziła Patricia.
-Ej, a słyszeliście, ze ma być niedługo jakieś karaoke? - zapytał Eddy.
-Ciekawe...
    Kiedy zasypiałam myślałam o swoich rodzicach. To chyba właśnie przyniosło taki sen...
    -Dzieciństwo twoje, wypadek, twarze- mówił Sara- przypomnij sobie! Przypomnij!
Zobaczyłam policję, karetkę i... swoją zranioną matkę.

    -Amber! Amber, ja...
Nie było jej.
    Dokończę potem, bo muszę iść na trening siatkówki. ;)

***Nina***

-I jak się podobało?- zapytała ucieszona Zuzia.
-Za mało mnie.- stwierdził Jerome.- Brak mnie.
-Jak dla mnie fajne.- powiedział nadchodzący Fabian.
-Mnie też tam nie było,a nie narzekam, Jerome.- skarciła go Mara.
-Dobra ludziska! Komentujcie, bo jakoś przy ostatnim pamiętniku nie było zbyt dużo komentarzy, no i głosujcie w ankiecie!- powiedziała kończąc  Zuzia
-Jak już zagłosowałem!- krzyknął Eddy.- Zapisz moje urodziny! Eddy Miller...
-Spadaj Eddy!- powiedziała Patricia.
-Ej, jesteś moją dziewczyną!
-Chyba nie na długo...- powiedziała  cicho i łobuzersko Patricia.
-Ej, słyszałem to!

Smerfetka290101





13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie napisane!
    Czekam na następne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne.!!
    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    W jednym ze scenariuszy napisałaś,że jeśli ktoś pisze scenariusze i nie ma bloga to można je do cb. przysłać i ty je opublikujesz.Czy jest to dalej aktualne,bo jeśli tak to bardzo bym chciała.
    Piszę odrobinę inne scenariusze,ponieważ występuje u mnie jeszcze 3 innych bohaterów w tym główna postać-Victoria.Wcześniej brałam udział w konkursach na scenariusze i zajmowałam czołowe miejsca.Więc jak?
    Jak możesz to napisz tutaj;)

    OdpowiedzUsuń
  4. eeee wooow!!! Extra!! Czekam na następne~!!

    OdpowiedzUsuń
  5. a.n.o.n.i.m.o.w.a : Szczerze mówiąc nie pamiętam, żebym coś takiego mówiła,ale wierzę ci. Wiesz, trochę obawiam się, że jak ja piszę pamiętnik, Mariola swoje scenariusze, to jak jeszcze dojdziesz ty, to wszystko się czytelnikom pomiesza... Ale mam propozycję. Znam bardzo dużo różnych blogów, i gdybyś napisała na e-maile do nich wszystkich na 100% ktoś cię przyjmie. Napisz do mnie na e-maila, to ci pomogę. Podam ci wszystkie te adresy, i blogi, żebyś sobie przejrzała... Wierzę, ze masz talent i zapał, więc wystarczy tylko- napisz do mnie.

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok
      napiszę,ale ty na serio to pisałaś podam Ci datę było to 27 albo 26 kwietnia 2012 sprawdź sobie;*

      Usuń
    2. albo mogłabyś mi ty wysłać pliska
      mój to angelika1311@op.pl

      Usuń
  6. Boże! Genialan notka! Jeszcze w zyciu nie czytałam czegoś tak dobrego.. Nie chodzi mi tu tylko o pamiętnik, ale idealnie zrobiłaś początek i końcówkę tego posta.. Doskonale dopasowałaś wypowiedzi do postaci. Nie każdy tak potrafi :) Brawo :D

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! To jest naprawdę FENOMENALNE!
    pierwszy raz przeczytałam jakiś scenariusz do końca!
    chciałabym , żeby więcej było takich pamiętników...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka! Świetny pomysł z tym dialogiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notka. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fantastyczne! Bardzo mi się podobało. Genialnie to wszystko ułożyłaś.:)
    '-Za mało mnie.- stwierdził Jerome.' hahahaha, świetne!
    Bardzo dobrze dopasowałaś odpowiedzi bohaterów do ich charakterów i sposobu bycia :).

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy