Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 2 sierpnia 2012

Pamiętnik+Wykreślanka

Hej! Mam dla was dobre wieści co do wykreślanki. Udoskonaliłam ją, tak, ze jest już równiusieńko. Wszystko co do niej wytłumaczę wam przed rozwiązaniem, a teraz kolejna część pamiętnika. ;)

9.09.2012r. 
Hej.
    Dzisiaj to była... jakaś masakra! Ale nie dlatego, ze miałam 3 godz. trening siatkówki, nie dlatego, że Amber przez godzinę tłumaczyła mi jak ważna jest fryzura. Chodzi o coś z pozoru błahego.Otóż przyszedł dziś listonosz. List przyniósł dla Kate. I byłoby wszystko w porządku gdyby nie dane na kopercie. Napisane było: Dal Kate Alice Rodowen. Niby nic, ale jednak. Alice, to przykuło moją uwagę.
-Nigdy nie mówiłaś, ze masz na drugie imię Alice.
-Tak jakoś wyszło-odparła Kate.
-Ale dlaczego?-dopytywałam.
-Nie wtykaj nosa w nie swoje sprawy.- odpowiedziała wymijająco.
    Zainteresowałam się tym, więc kiedy tylko Kate wyszła z pokoju wkroczyłam razem z Fabianem. Gdy tylko przeczytałam list oddałam go Fabianowi, aby i on go przeczytał.Był bardzo staranny i dopracowany.


Zaraz po przeczytaniu Fabian stwierdził:
-Pójdziemy tam. Jak dla mnie jest to bardzo podejrzane.

***Nina***


I jak się podobało???


No i teraz wykreślanka. Najważniejsze jest to, żebyście tego broń Boże nie przepisywali. Wystarczy jak się dobrze przyjrzycie. Tłumaczyłam już w jaki sposób mogą być zapisane wyrazy, więc jak coś, to zajrzyjcie do mojej ostatniej notki. Więc popatrzcie na zegarek, lub nastawcie alarm na 5 minut, i trzy, dwa, jeden .... START!!!


BOLKÓW                                
BZDURA                                    
CHCIWIEC                           
CHODZIARZ                         
DZIAD                                     
EKSPANSJA                          
ETNOGRAFIA                       
FASOLA                                 
FLIRCIARZ                             
HALINA                                  
KUCHCIK
LENIWIEC
MENNICA
NONET
TRAFIENIE
TWORZYWO
UMOWA
WIECZÓR
ZGRZYTANIE
ZLECENIODAWCA



Mam nadzieję, ze jest lepiej niż wcześniej, bo się napracowałam nad tym. Piszcie ile słów udało wam się znaleźć w ciągu 5 minut, bo będzie miało to znaczenie. ;) Więc bierzcie się do roboty. Pamiętajcie tylko, że chodzi o ilość słów znalezionych w ciągu tych 5 min. ;) Życzę miłych wrażeń. ;)


gra w wisielca coraz bardziej nam się rozkręca. ;) Cieszę się. Więc jaki by tu hasło dać... A już wiem!!! Nie będzie łatwo. ;)

T U T E N H A M O N            D,Z

 Dodaje wam literkę "U" i literkę "H", gdyż hasło jest na serio trudne. ;) Może teraz uda wam się odgadnąć. ;)


Hasło odgadła Mariola Lorek. Gratuluję. ;)


Komentujcie!!!

Smerfetka290101

PS Gratuluję ci Mariola miesiąca tak wspaniałej pracy, jak i genialnego scenariusza. Ciekawe, kiedy ja, będę miała miesiąc. ;) Czekamy na kolejne części twojego scenariuszowego piękna. ;)

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Super! Gratuluję. Zobaczymy, jak inni, ale myślę, zebedziesz w czołówce. ;)

      Smerfetrka290101

      Usuń
  2. Dziesięć - nigdy nie byłam dobra w wykreślankach. :c

    Obstawiam literkę...A! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "A" już było ktoś wcześniej podał. Może spróbuj jakąś inną literkę. Podpowiem wam, ze nie ma już żadnych samogłosek. Teraz próbujcie kombinować z dopasowaniem spółgłosek. ;) Życzę owocnych poszukiwań. ;)

      Smerfetka290101

      Usuń
  3. Ależ oczywiście, że tak. ;) BRAVO. Już dopisuję w rankingu. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna zabawa! :))
    ja znalazłam 14. :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy