Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 30 sierpnia 2012

Miesięcznica!!!

HEJ! Sorry, ze wstawiam notkę teraz, ale pisałam jeszcze pamiętnik, i wogle się przygotowywałam. ;)  Dziś czeka nas nie lada zabawa! Ja wstawię to, co dla was na dziś przygotowałam, a potem w tej samej notce napisze coś Mariola i Alicja!


Przechodzimy do rzeczy. ;) Na początek wyczekiwany i upragniony, jak i również piękny KALENDARZ Z ANĄ I AMBER!!!















I jak się podoba ta piękna aktorka w takim zestawieniu???

Teraz przechodzimy do dłuuuuuuuuuuuuuugo wyczekiwanego pamiętnika. Ciekawe, czy jeszcze coś pamiętacie...


16.09.2012r.
Hej, hej, hej!
    Wszystko układa się... no,w porównaniu do ostatniego mojego wpisu, to fenomenalnie!
    Przyjechała ta całą Elizabeth. Gdy tylko weszła już pokazała nam swój wyrafinowany charakterek. Nawet nie zdążyła powiedzieć dzień dobry, tylko...
-Hallo! Lokaj! Gdzie jest lokaj!
-Ehh... My tu nie mamy lokaja.-powiedziała nieco drżącym głosem Mara.
-Nie macie!? Acha taaak... Ty pewnie jesteś tą kujonką. Bo wiesz... Ja jestem Elizabeth Davidson, córka właściciela tej szkoły i wypraszam sobie sprzeciwianie się MNIE. A, i już mamy lokaja!-Akurat obok przechodził Fabian, więc Elizabeth przyciągnęła go do siebie.
-To nie jest żaden lokaj! Puść go! - krzyknęła Amber.
     Oprócz tego babcia przysłała mi paczuszkę i z godzinnego oglądania jej zawartości wynika, że Rufus to faktycznie brat mojego ojca.
    Jeszcze co dziwniejsze co noc śni mi się ten sam sen o wypadku sprzed lat i coś mi w nim nie pasuje... Dlaczego patrząc na ludzi zebranych dookoła wśród nich widzę Sarę, ale jakąś... trochę inną? No, i czemu moja matka jest tylko lekko zraniona? A może...
***Nina***


No i jak, ciśnienie mocno podskoczyło,bo mi strasznie... Dobra, teraz czas na obiecane przeróbki. Chodź jest ich mało, bo chciałam już końcu dodać notkę, to są. ;)






Moim zdaniem są bardzo ładne. ;)

No i przyszedł czas na niespodziankę!
A niespodzianka to różne fajne rzeczy z youtube, nie związane z HoA, ale fajne ;)

Pierwsze to będzie piękne porównanie talentów. ;) Najpierw wersja oryginalna, apotem przerobiona. ;)






Mnie to drugie rozwala. ;) Heh ;)

A teraz coś śmiesznego. ;)


Ten kto jest Królem Julianem jest zarąbisty. ;)

I teraz leci Mam talent! Nie tylko polskie, ale i z innych państw. Zobaczycie iluzję, śpiew i taniec!



Przepraszam was, ale ostatniego filmiku nie mam jak przesłać na bloggera, więc wstawiam wam link:
http://www.youtube.com/watch?v=bdV7m8o038M

I jak? Tan iluzjonista jest genialny. Ja tam nie przepadam za Justinem, ale to co te dziewczyny potrafią- szacun. A ostatnie... brak słów. Jak oni tak potrafią????

No, mam nadzieję, że się podobała moja część notki. Komentujcie, i sprawdzajcie, bo przecież Mariola i Alicja podopisują swoje części. ;)

Pozdro,
Smerfetka290101


Siemkaa.!Z tej strony Mariola!Muszę pogratulować Zuzi takiego talentu graficznego!Przeróbki są cudne!No i pogratulować miesięcznicy! Przepraszam że nie dodam tu nic konkretnego ale mam gości ciocia i wujek którzy mieszkają gdześ za Łodzią.Będą ponad tydzień ale w wolnych chwilach również dodam coś od siebie na blogu.Blog przejdzie próbę-poważną-zbliża się rok szkolny a my musimy iść do szkoły.Jednak myślę że damy radę bo opiekują sie blogiem 3 osoby!Cóż mam powiedzieć po prostu GRATULUJĘ CI ZUZIA !!!Miałam prezęt dla Zuzi ale musi poczekać gdyż jest pracochłonny a czasu nie mam.

;)

Kto to pamięta ???


Nie podpisuje bo mam mało czasu ;) Ana , Nathalia i Jade - jak dla mnie Ana i Nat. wyszły brzydko ale Wy możecie sądzić inaczej :)



 http://besty.pl/profil/frugo111  - Bo TDA podbija Besty.pl


Poppy Clark - od 3 sezonu zamieszka w Domu Anubisa.Jka dla mnie ciekawie pewnie będzie robić żarty Jeromo'wi.

Odemnie to tyle ;C Przepraszam ;(

Mariola
Sibunaa <33



Hej, to ja. Gratki, mała!



Pozdros!

6 komentarzy:

  1. Styczeń,Marzec i Październik najlepsze ;)
    Super notka. Gratuluję miesięcznicy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwiec i lipiec ;D
    GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kalendarz! mam nadzieję, że będzie też kalendarz z jarą;)
    ja dopiero zaczynam pisać bloga ze scenariuszami!
    http://scenariusz-tda-ariana.bloog.pl/ zapraszam!
    wielbią bloga jest genialny<3!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka :)
    Gratuluję miesięcznicy :D

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej podobał sie miesiąć grudzień. i Jarobław Boberek ( policjant z Rodziny Zastępczej) podkłada głosu Królowi Julianowi :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka , mi si,e podoba luty , lipiec i wrzesień . Filmiki wszystkie bomba . Ja oglądam Mam Talent , każdy sezon . Super blog . Dodaje do obserwatorów . Zajrzyjcie też na mojego : www.tajemnicedomuanubisa-sibunalove.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy