Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 9 sierpnia 2012

Das Haus Anubis

Siemkaa..!
Mam jadzę na nimiecki TDA :) Daję wam parę  filmików - co prawda po niemiecku ale da się oglądać :D

Dziękuję Alex13 która mnie nauczyła tej sztuki pokazania filmików na blogu :)

 





No i to tyle :)Dziś notka też kródka a jutro raczej scenariusz dłuższy :)



Na dziś tyle!
Przypominam o konkursie!
Konkurs polega na tym abyście wysłali swój pomysł na znak " firmowy " Sibuny.
Nie musicie pokazywać twarzy WYSTARCZY sam znak np.kciuk w górę.
Dzielony jest na jeden etap , ale jeśli dotrze 10 prac zrobię drugi etap głosowania.
To ja wybieram najlepszą pracę ale w przypadku II etapu czytelnicy.
Wysyłacie do 10 sierpnia , ogłoszenia 11 sierpnia.
Wysyłacie na e-mail : nikaadne@gmail.com 
Nagrody jeszcze nie wymyśliłam ale będzie to coś fajnego,3 miejsca podiumowe i jedno wyróżnienie.
Każdy dostanie dyplom uczestnictwa :) 

Pytanie do Was:

CO POMYŚLELIŚCIE KIEDY ZOBACZYLIŚCIE ZWIASTUN NOWEGO SERIALU NICK'A TJ.TDA.

Opublikuję i sama tez wam powiem :)Na razie mam tylko jedną odpowiedź :(



Bye:*
Mariola
Sibunaa<33 

9 komentarzy:

  1. Fajna notka, ja nie widziałam zwiastuna, więc nie wiem o co chodzi. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, jaka śmieszna czołówka w tym niemieckim Das Haus Anubis :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ale mają piosenkę a nie melodię jak my ;/

      Usuń
  3. Super notka.Filmiki super :**
    Chyba wezmę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje nauki zostały podarowane. *ukłon*
    Das Haus Anubis - widziałam 1 odcinek z polskimi napisami, nie jest takie złe. :)

    A początkowo HoA nie miałam ochoty oglądać. Nie interesowało mnie, sama nie wiem, czemu. No ale z ciekawości obejrzałam i mnie wciągnęło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmiki-boskie. Jestem za tym, żebyś w następnej notce dała dalej. Ja od momentu, kiedy przestali emitować TDA, zrobiłam strajk, jak też pewnie inni, i nie oglądam prawie wogle Nick'a. Nick stał się głupi, i ma o tym wiedzieć, przez brak oglądalności. Niech wiedzą jaka jest potęga Polskich fanów TDA!!! Niech wiedzą, że nie damy za wygraną!!! Niech będą ukarani, przez mniejszą oglądalność!!!!!!!! Kto jest za mną kciuk w górę!!!! (Y)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że chyba włożę :)
      Ja już nie oglądam tak często Nicka jak kiedyś ;D

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy