Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 12 sierpnia 2012

Co słychać na planie 3 sezonu HoA + DhA+ scenariusz nr.6

Siemkaaa.!
Wczoraj nie pisałam notki bo wcześniej pisała Zuza i Alicja :) Zapraszam na ankietę Zuzy :)Ostatnio coś Blogger mi szwankuje ;/

Z Twittera Tasie :

Wiedzieliście że Alex gra na gitarze?Czyżby Alex zaczął podrywać koleżanki z planu?Najpierw Klariza teraz Tasie...Hmmm...zapewne nie bo przecież ta druga ma chłopaka i no oni tylko się wygłupiają :)

Z Twittera Frances ( Poppy ):

Frances(Poppy) wraz z Eugene(Jerome :) Serialowe rodzeństwo Clark ;D


Z Twittera Klarizy :

Tasie i Klariza świetnie się dogadują.Tu widzimy jak wspólnie zajadają lody.Dziewczyny dajcie nam trochę tego słońca ;D

No to scenariusz :
 Więc nowa postać ma obsesje na temat zdrowego odżywiania sportu itp.
 POKÓJ NINY I AMBER:
/Nina leży na łóżku i czyta magazyn o koniach,Amber siedzi na łóżku  z laptopem i coś ogląda/
Amber:Jak myślisz Nino lepszy różowy sweterek cały czy rozpinany , na śliczne złote guziczki?
Nina:Ten rozpinany.Znając twój gust...
Amber:No to do koszyka...
Nina:I ile za to zapłacisz?
Amber:Siedzemdzie.../nie kończy/
/w tej chwili drzwi się otwierają i wchodzi Maddy , Amber odkłada laptopa i wstaje/
Maddy:Czy to pokój Niny i Amber?
Amber:Tak , a o co chodzi ? 
Maddy:Więc , witajcie ja jestem Maddy!Victor powiedział ze razem zamieszkamy...na jakiś czas.
Nina:/wstaje i staje obok Amber która jest naprzeciwko Maddy/Więc skoro tak powiedział to tak musi być.
Victor:/Staje w drzwiach/Panno Brown, sofa na której będzie panienka spała zostanie wniesiona w trakcie kolacji.Stać będzie zamiast tego stolika pod ścianą wiec proszę wszystkie rzeczy  stąd uprzątnąć.Bo inaczej trafią do piwnicy a tam jak wiadomo wchodzić nie można!Jasne?
Nina i Amber:/kiwaja głową/
Victor:/wychodzi/
Amber:/bierze domek dla lalek i kałdze go obok swojego łóżka./
Maddy:Emmm, wiecie co pójdę do łazienki jestem zmęczona tą podrożą.
Nina:Jesteś z Ameryki?
Maddy:Nie z Irlandii./otwiera drzwi/
Nina:Łazienka pierwsze drzwi po prawej.
Maddy:Ok./bierze kosmetyczkę i idzie do łazienki/
Nina:/sprzata stolik/Fajna się wydaje.
Amber:Tak.Ale jest jeden problem...
Nina:Jaki?
Amber:Gdzie teraz będą zebrania Sibuny?
Nina:/cisza/
Amber:Ok pogadamy później, po kolacji , z chłopakami i Patricią.
Nina:Yhym.


POKÓJ EDDI'EGO I FABIANA
Fabian:/ściąga słuchawki z uszu  i patrzy na zegarek/Ejjj czy ta nowa dziewczyna jak jej tam , Maya nie miała przyjechać gdzieś o tej porze?
Eddy:Fabian, ja nie jestem Niną.
Fabian:Co?
Eddy:Nie musisz udawać że jej nie pamiętasz bo ja zazdrosny nie jestem/śmiech/
Fabian:EDDY!Wiesz że to nieprawda!
Eddy:Taaa...jasne.Ale tak przyjechała jakieś dziesięć minut temu.
Fabian:Szkoda że jej nie przywitaliśmy.
Eddy:Joy z nia rozmawiała.
Fabian:/zakłada słuchawki/


KOLACJA:
/wchodzi Maddy,wszyscy wstają i mówią "WITAMY W DOMU ANUBISA"/
Maddy:To bardzo miłe./siada/
Trudi:/przynosi ciasto czekoladowe/
Alfie:Uwierz mi , ale ona piecze super smaczne ciasta!
Maddy:/uśmiecha się/Na pewno./nalewa sobie soku/
Mara:Maddy,opowiesz nam coś o sobie?
Maddy:Jasne , no wiec bardzo lubię sport.Jestem z Irlandii,mam siostrę i brata.
Jerome:Poznamy twoje rodzeństwo?
Maddy:Nie wydaje mi się , chyba że mnie odwiedzą.Ale oni nie chodzą tu do szkoły.
/Trudi kroi cisto,po chwili wszyscy już mają/
Alfie:/opycha się wielkim kawałkiem  ciastem/
Maddy:/do Niny/Jak on am na imię?
Nina:To Alfie.
Maddy:/wstaje i podchodzi do niego/Alfie!Czyś ty oszalał?Jak możesz jeść tak dużą ilość słodyczy!Chcesz żeby od nadmiaru cukrów mózg Ci  pękł?Oszalałeś!Tu nie ma żadnych witamin a jedzenie w taki sposób jak ty jesz jest po prostu obleśne!/zabiera mu talerz/Najadłeś się.
/wszyscy wybuchają śmiechem/
Alfie:Ejj!To moje!/chce zabrać talerz/
Maddy:Już nie!
Jerome:No Maddy,kocham cię!
Mara:Jerome!
Jerome:W przenośni kochanie, wiesz ze ja kocham tylko ciebie!
/znów wszyscy wybuchają śmiechem/
/w tle Maddy kłóci się z Alfie'm a co chwila ktoś się śmieje/
Nina:/Do Fabiana?Ona mieszka z nami , nie ma jak zrobić zebrania.U Patrici odpada bo jes tam Mara i Joy której nie chcę mieszać.
Fabian:Moze powinnaś.
Nina:I co Marę też?
Fabian:Okeyy... nie było tematu.To mozę u mnie.
Nina:Eddy.
Fabian:To co?On jest twoim osironem,on cię chroni...
Nina:Ok wtajemnicz go , zebranie Sibuny o 21.00 okeyy???
Fabian:Yhymm...
Maddy:Alfie!Na starość od tego zgrubieniesz!Będziesz jeździł na specjalnym wózku a kiedy będziesz sięgał po pilot to się zmachasz jak po zdobyciu Mont Everestu!
Amber:Fuuuu!!!
Joy:Amber,współczuję.
Amber:Alfie!Maddy ma rację!
Alfie:Wszyscy przeciwko mnie mnie.Trix może ty ?
Patricia:Ja się nie mieszam , wolę patzreć jak nasza kochana Maddy cię pogrąża.
/wybuch śmiechu wśród uczniów /
/Maddy uśmiecha się zwycięsko/





 
 No więc mam dla Was nimiecką wersję HoA czyli DhA :
 
 
 





 

No to tyle 
Pytanie do Was:
Planuję dodać jeszcze jedną nową uczennicę , jak będzie mieć na imię?PISZCIE!



Bye:*
Mariola
Sibunaa<33

20 komentarzy:

  1. Boski scenariusz!!!!!!! Chcę następny!!!! A jeżeli nowa uczennica to może...London???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że sie podobało :)
      Dziękuje za sugestię ;D

      Usuń
  2. Super scenariusz. ;) Co do nowej... Może Judy czyli Judeta, albo Josephine czyli zdrobniale Jo, czyli Józefina. Jak coś, to masz tutaj spis imion angielskich z przetłumaczeniem na polski. ;) http://pl.wiktionary.org/wiki/Indeks:Angielski_-_Imiona

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka zajefajny scenariusz.Filmiki super.Moja odpowiedź na pytanie to ona powinna mieć na imię Tess bardzo podoba mi się to imię.

    Radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry, ale musiałam usunąć ten komentarz, bo anonimek najwyraźniej chce gnębić ludzi swoimi uwagami pod tytułem: żal.pl. Jak mus ie nie podoba, to niech bloga nie odwiedza, a nie takie komentarze...

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :) Dziękuję że nie musiałam tego widzieć ;D

      Usuń
  6. Super notka :)
    Wiedziałam, że Alex gra na gitarze. I to już bardzo długo.
    Z tego co wiem to Klariza też ma chłopaka :D

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem bo widziałam na twoim blogu =)
      Tak..??Hmmm ciekawie ;D

      Usuń
  7. Wow! Finally I got a blog from where I can actually get valuable data
    concerning my study and knowledge.

    my site :: over here

    OdpowiedzUsuń
  8. You're so awesome! I don't suppose I have read a single thing like that before.

    So nice to find someone with a few unique thoughts on this subject.
    Seriously.. many thanks for starting this up. This website is one
    thing that is required on the internet, someone with some originality!


    My blog post; swimming suits

    OdpowiedzUsuń
  9. Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you helped me.

    Feel free to surf to my blog post click here

    OdpowiedzUsuń
  10. There is definately a lot to find out about this subject.
    I love all of the points you made.

    Here is my weblog: mortgage brokers In Calgary

    OdpowiedzUsuń
  11. Unquestionably believe that which you stated.
    Your favorite reason seemed to be on the net the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they plainly don't know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

    Here is my page: eczema home treatment

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy